Miracl3 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Gode eller dårlig opplevelser? Jeg har aldri hørt om selskapet tidligere, og planlegger en spa helg med de til Riga.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Gode eller dårlig opplevelser? Jeg har aldri hørt om selskapet tidligere, og planlegger en spa helg med de til Riga. Ingen?
Vienn Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Er de medlem av reisegarantifondet??? Hvis ikke, styr unna!
Gjest Gjest_Beate_* Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Er de medlem av reisegarantifondet??? Hvis ikke, styr unna! Spa Travel er medlem av reisegarantifondet og tilbyr bla. spareiser. Skal du på spaopphold, spaweekende, spacharter anbfaler jeg nettstedet http://www.spa24.no som har en stor og oversiktiktlig spaguide. Fra Spa24's nettsted bestilte jeg meg min siste spa-tur med venninne gjengen!
reisekonsulenten Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Spa travel er kanonbra selskap og super seriøse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå