Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har fått noen hvite nupper i ansiktet, av det slaget som gjerne ikke forsvinner av seg selv. Tror de heter fettklumper. Men er ikke sikkert det er ikke ordinære hudormer eller kviser. Mener jeg leste i et helse-/ skjønnhetsmagasin, Puls muligens, hvordan hudlege og hudpeleier tak seg av dette problemet.... Men husker ikke om begge tilbd behandling og hva det gikk ut på. Innbiller meg at legen stakk hull på de med en steril nål... Men detter er bare fabling. Noen som vet hva det heter? Hvordan en får de vekk? Evt anbefale dyktig hudpeier i området Oslo-Nedre Romerike?
Lilith Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Milier, ja. Jeg har også noen sånne. Var på hudbehandling hos Beths Beauty, og der stakk de som du sier hull på dem med en nål og klemte dem ut. Jeg har fremdeles noen, så får bestille en ny time snart. Vet ikke om de forsvinner permanent, det har vel noe med huden din og hvilke kremer du bruker å gjøre, tror jeg.
Gjest Gjest_Celia_* Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Miller!! Aha, det som er navnet. Takk, Lilith! Er det noe alle hudpleiere vil fikse, eller er det tryggest å sjekke noen med god referanse først? Vært litt ymse når jeg har vært til behandling tidligere. Spøre en om noe er det litt sånn svada svar, som om de er usikre og bare behandler etter standarden.
Lilith Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ante ikke at hudpleieren ville ta dem da jeg bestilte time. Hun bare gjorde det, og det virket som helt standard prosedyre der i hvert fall. Ellers virker det som Skjønnhet og Helse Klinikken har litt peiling (på milier, ikke rettskrivning ...): http://www.skjonnhetoghelse.no/milier.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå