*Tausa* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hva skriver man i invitasjonene når man kun ber til selskap/fest, ikke til vielse? Vi skal gifte oss i tinghuset og feire det (et helt annet sted) noen dager senere. Alle invitasjonstekstene jeg har sett har inneholdt sted/tid for vielse. Hva skrev dere som ikke inviterte til overværelse av vielsen?
Hønemora Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hva skriver man i invitasjonene når man kun ber til selskap/fest, ikke til vielse? Vi skal gifte oss i tinghuset og feire det (et helt annet sted) noen dager senere. Alle invitasjonstekstene jeg har sett har inneholdt sted/tid for vielse. Hva skrev dere som ikke inviterte til overværelse av vielsen? Vi skal gifte oss (dato), og har gleda av å innvitere til fest (dato) for å feire bryllupe. E ikkje so go på å skrive innbydelsa skjøl... Men håpe du fekk litt drahjelp :D
Gjest Linn24 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 :klø: feks: kjære xxx vi har gleden av å invitere xxx til vår bryllupsfest i/på lokale dato og kl osv dere trenger ikke nevne noe om vielsen i det hele tatt.
februarbrud Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei jeg synes man kan rive seg litt løs fra standardtekstene - være litt friere i formen hvis du skjønner hva jeg mener. FEKS: OLE GIKK NED PÅ KNE OG FRIDDE OG KARI VAR SÅ MODIG AT HUN SA JA! Dette vil vi selvfølgelig feire med alle nære og kjære. Det blir en heidundrande fest på ...... den .....(dato) (kl). Toastmaster for kvelden vi være den eminente........ s.u Klem fra ..... & .......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå