Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Eks-kjæresten gjorde det slutt fordi han ikke lenger følte at han kunne ha noe forhold. Det gikk en lang stund hvor vi hadde lite kontakt, og da vi møttes var det bare som venner. De siste gangene vi har møttes har vi havnet i sengen. Jeg har masse følelser, men er usikker på hva han føler og tenker. Jeg vet at han ikke vil ha et forhold, men han sier at han liker meg godt. Nå går jeg bare å tenker på neste gang vi skal møtes. Hva betyr alt dette? Hva vil han? Hva vil jeg? Fornuften tilsier at jeg bør kutte han helt ut, men hjertet sier at han kanskje en dag tar meg tilbake... Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Kjære KG-kvinner, jeg trenger råd og innspill.
Gjest ___ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! har hatt det akkurat som deg. han sier han liker deg, men vil ikke ha noe forhold. du sier du har masse følelser for ham - og kanskje vil du ha et forhold også? ikke la deg selv gå på vent for ham, hvis han ikke vil ha deg som kjæreste men er helt fornøyd med sex en gang i blandt, så er det ikke liv laga - finn heller en som vil ha deg - som venn, kjæreste og elsker!vet det ikke er lett, men er tøffest i starten. jeg hadde det som deg i 6 mnd, og var helt ødelagt - særlig da han plutselig hadde møtt en ny.. det varte ikke lenge, men det var vel det som fikk meg videre - plutselig så jeg meg selv; at så lenge jeg involverte meg i ham, kom jeg ikke videre og kunne treffe en som ville ha meg - jeg hadde latt meg selv gå på gress, og tolket hver klem som et håp om at vi kom sammen igjen..
Gjest Gjest_mie_* Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 for å si det sånn. du har mer å tape på med å pule han hvis du vil HA han. sett strek. kommer han ikke tilbake til deg er det ikke deg han vil ha, men sexen. du finner det fort ut.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Han vil både ha friheten og tilgangen til sex Endret 16. oktober 2007 av Mysticgirl
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Hva betyr alt dette? Hva vil han? Hva vil jeg? Fornuften tilsier at jeg bør kutte han helt ut, men hjertet sier at han kanskje en dag tar meg tilbake... Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Det er klart du håper på at han innerst inne fortsatt liker deg på samme måte som før og at han vil ha deg tilbake. Men du vet kanskje at han har gjort det slutt? Du kan ikke gjøre så mye med hans valg...bare med hvordan du vil takle det at dere lengre ikke skal ha samme relasjon som før. Fornuften din har rett, men det er ganske vanskelig å følge den når du fortsatt har følelser for ham. Så hva kan du gjøre? Du kan såre deg selv ved å oppsøke ham. Du kan la deg selv få masse håp hver gang han ringer, sender sms eller smiler til deg. Fra hans side er dette sannsynligvis bare vennskapelig ment, og og kanskje synes han litt synd på deg. For at du skal kunne få bearbeidet dette kan det være lurt å holde deg unna ham en god stund og la være å ha noe som helst kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tilbringer litt tid i sammen med eksen og har jevnlig sex med ham. Jeg er IKKE interessert i et forhold. Jeg trives i hans selskap og han kjenner meg. Sexen er god. PS. Han vet om alt det her.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tilbringer litt tid i sammen med eksen og har jevnlig sex med ham. Jeg er IKKE interessert i et forhold. Jeg trives i hans selskap og han kjenner meg. Sexen er god. PS. Han vet om alt det her. Dette er ikke skrevet av trådstarter, men av en annen gjest.
Gjest Kanskje Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Hva betyr alt dette? Hva vil han? Hva vil jeg? Fornuften tilsier at jeg bør kutte han helt ut, men hjertet sier at han kanskje en dag tar meg tilbake... Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. Kjære KG-kvinner, jeg trenger råd og innspill. Du forteller ikke så mye om forholdet deres. Hvor lenge dere har vært sammen, hvilket forhold dere har hatt o.s.v. Men kan han være usikker? Føle seg bundet når han er i ett forhold? Det har i alle fall jeg opplevd. Det ble slutt mellom meg og min samboer fordi han følte seg bundet og han fikk panikk. Gikk noen uker uten kontakt før vi havnet sammen igjen og hadde sex. Etter det har vi vært sammen og det begynner å bli noen år siden nå. Så kanskje er han usikker? Kanskje føler han seg bundet? Men uansett så er det ikke bra for deg å ikke vite hvor dette går. Lett for oss å si kanskje, men du burde forsøke å unngå å ha mer sex med han til du vet hvor du har han. Det blir ikke noe kjekt for deg om du plutselig finner ut at han ikke mener alvor med det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå