Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har lyst til å høre andres mening om dette. Ikke for det, vi kommer til å gjennomføre det uansett da. Vi har et åpent forhold, og ettersom vi har hatt trekant med både mann og kvinne, så vet vi at vi takler det uten sjalusi. Bare lek og kos, kjærligheten er vår. Forholdet vårt er 15år og dette er ikke noe vi gjør ofte. Saken er at jeg alltid har hatt lyst til å ha sex med en mørkhudet person. Det tenner meg enormt. Intill nå har det blitt med fantasien. Kunne aldri tenke meg en som faktisk er oppvokst i en annen kultur eller har foreldre som kommer fra en annen kultur. Nå skal jeg jo uansett ikke innlede noe forhold her da, men i et trekantforhold er kjemi, vennskap og ikke minst gjensidig respekt vikitg. Og det er jo en kjennsgjerning at menn fra andre kulturer har et annet kvinnesyn. Men iallefall, nå har jeg/vi møtt en alle tiders mann, som oppfyller alle de krav vi stiller. Han er afrikansk, men adopert. Har ikke truffet han ennå, men kommer til å gjøre det. Ettersom vi bor i Oslo og han i Bergen, så har vi blitt enig om å maile litt og bli litt kjent først. Noen som har prøvd? Eller har noe å si om saken? Heng dere ikke opp i mine forestillinger om kulturforskjelligheter, hvis dere klarer å la være. Jeg er ikke rasist, er bare skeptisk Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 16. oktober 2007 av Trille
Gjest Elfrida Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg skjønte spørsmålet. Er du redd for å ha trekant med han fordi han kanskje har et dårlig kvinnesyn på grunn av hudfargen sin? Hvis dere har hatt trekant før og det har gått fint, hva er forskjellig med dette?
Gjest Ulva35 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Tolker henne dit hen at hun vil vite hva vi synes om trekantsex generelt Og om noen har prøvd det med en mørhudet person. Virker som hun har lyst, men ikke har turd før p.g.a kulturforskjeller, men nå har truffet en som er like mye norsk som dem, men med den rette fargen som hun tenner på, og har lyst å prøve. Virker vel mer som hun har lyst å fortelle om det fordi det er så spennende for dem. Vet ikke helt jeg Men uansett TS: Har dere lyst til å gjøre det, og er trygge på hverandre, så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skulle gjøre det. Lykke til
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Tolker henne dit hen at hun vil vite hva vi synes om trekantsex generelt Og om noen har prøvd det med en mørhudet person. Virker som hun har lyst, men ikke har turd før p.g.a kulturforskjeller, men nå har truffet en som er like mye norsk som dem, men med den rette fargen som hun tenner på, og har lyst å prøve. Virker vel mer som hun har lyst å fortelle om det fordi det er så spennende for dem. Vet ikke helt jeg Men uansett TS: Har dere lyst til å gjøre det, og er trygge på hverandre, så ser jeg ingen grunn til at dere ikke skulle gjøre det. Lykke til Det er akkurat det jeg mente med innlegget ja. Takk for lykkeønskninger Ulva35
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg syns ialle fall at det er på plass med en gjensidig kjønnssykdom test før dere kjører på. Dette mener jeg alle som skal ha usikker sex, bør gjøre. Med usikker sex mener jeg andre enn den vante partner som man med størst sannsynlighet vet er frisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå