Gå til innhold

Bergensbruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss 25.06.2011 i Bergen. Er interessert i å høre om det er noen som har erfaring med Elisabeth Wara som fotograf?

Er det noen som har blitt viet av humanetisk forbund i Bergen og vil dele erfaringer knyttet til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bergensbrud her. Gifter oss 23 juni 2012 :rødme:

Skrevet

Melder meg inn her jeg, vi gifter oss 6.august 2011.

Skrevet

Melder meg inn her jeg, vi gifter oss 6.august 2011.

vi og :)

Skrevet

Noen som har gode tips til flink frisør og sminkør i Bergen sentrum? Jeg er også på jakt etter brudebukett og mottar gjerne tips på dette :)

Skrevet

Noen som har gode tips til flink frisør og sminkør i Bergen sentrum? Jeg er også på jakt etter brudebukett og mottar gjerne tips på dette :)

har nettopp bestilt brudebukett og alt annet med blomstere hos A.jensen blomster oppe med haukeland (den lille grønne blomsterforretningen)

hun jannicke som jobber der er fantastisk flink og tar seg god tid, utrolig service. hun har masse bilder å vise frem hva hun har laget, nølte ikke et sekund å velge henne. dessuten lager hun alle blomsteroppsatser og blomster armbånd osv. ikke dyrt heller

Skrevet

Vi gifter oss 7. mai i Bergen. Skal ha humanetisk vielse. Aldri vært tilstede ved en slik vielse, så veldig spent på åssen det blir.

Monica86: Hvor mye må du betale for brudebukett og oppsatser ved Haukeland?

Skrevet

Er også på jakt etter frisør i Bergen sentrum.

Noen som har noen meninger til Monna Lisa frisør som holder til oppe ved teateret?

Tar selvfølgelig imot tips om andre frisører også :)

Skrevet (endret)

Hei Bergensbruder!

Jeg er en ivrig hobby-fotograf som nettopp har startet et kurs på HIB. Forsøker å få på plass hovedprosjektet mitt og har tenkt på bryllupsfotografering som en mulighet.

Da tenker jeg IKKE på tradisjonelle oppstilte bilder, men på den såkalte fotojournalistiske stilen der fotografen er en flue på veggen og knipser bilder av alt og alle uten (forhåpentligvis!) å bli lagt merke til.

Men for dette trenger jeg modeller :jepp: . Er det noen som kunne tenkt seg å la meg få lov til å være tilstede under forberedelser, kirke/byfogd whatever, mottagelse og ev en liten stund avsatt til fotografering? Jeg gjør dette selvfølgelig gratis, og bildene får deresom høyoppløselige filer, ferdig behandlet. Det eneste jeg må ha tillatelse til er å publisere dem på nettet.

Har fotografert noe bryllup allerede. Gå gjerne inn i bloggen min og sjekk meg opp :foto: .

Aktuelle helger er 29/4-1/5 og 6/5-8/5.

Håper å høre fra noen!

([email protected])

Endret av Gry O
Skrevet

Vi gifter oss 7. mai i Bergen. Skal ha humanetisk vielse. Aldri vært tilstede ved en slik vielse, så veldig spent på åssen det blir.

Monica86: Hvor mye må du betale for brudebukett og oppsatser ved Haukeland?

2200 kr kostet brudebuketten

500 kr kostet hver oppsats

150 for brystbukett

Skrevet

noen bergensbruder som skal ha solist i kirken?

har veldig lyst til å ha det, men er ikke lett å finne. noen tips?

Skrevet (endret)

Skal gifte oss i september, håper å finne litt inspirasjon her :)

Endret av Loomis
Skrevet

hva skal dere betale da?

2000 kr for 2 sanger!

Skrevet

2000 kr for 2 sanger!

ok, det var ikke så gale da..

Skrevet

Har dere noen steder som dere anbefaler med tanke på kjøpe av kjole?

Skrevet

brudehuset, vil anbefale de på det sterkeste:)

hun ene damen som jobbet der tok seg veldig god tid til meg. den aller første kjolen hun fant frem var den jeg gikk ut med.

Skrevet

Syns de var veldig flinke på Belle Amie, hyggelige og behjelpelige folk som jobber der. Fant kjolen min der så har ikke testet ut andre salonger..

Skrevet

er det noen som skal pynte kirken selv?

i vår kirke er det inkludert en bukett på alteret, så sitter å tenker på kanskje å ha en rose med sløyfe på, på utsiden av benkene hele veien opp til alteret, noen andre som har tenkt på pynt i kirken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...