Gå til innhold

Bergensbruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som skal pynte kirken selv?

i vår kirke er det inkludert en bukett på alteret, så sitter å tenker på kanskje å ha en rose med sløyfe på, på utsiden av benkene hele veien opp til alteret, noen andre som har tenkt på pynt i kirken?

Jeg vurderer det samme, men det kommer ann på om andre skal gifte seg samme dag og hvilken avtaler vi gjør. Men jeg tenkte å ha blomster mer oppe ved alteret og evt annenhver benk, så får jeg familien til å ta de meg seg og putte de på planlagte plasser i lokalet. Skal ha callaliljer og det er dyrt.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må få litt liv her inne :jepp:

Jeg lurer på om noen vet om en god toastmaster/visevert? Tenker på dere som leier en profesjonell, hvem skal dere bruke?

Skrevet

Vi må få litt liv her inne :jepp:

Jeg lurer på om noen vet om en god toastmaster/visevert? Tenker på dere som leier en profesjonell, hvem skal dere bruke?

vi skal bruke min onkel, men vet om viseverten andre tror jeg han het. hvis du går inn på www.viseverten.no så kommer siden hannes opp.

Skrevet

vi skal bruke min onkel, men vet om viseverten andre tror jeg han het. hvis du går inn på www.viseverten.no så kommer siden hannes opp.

Ja har snakket med han men syns ikke han var noe særlig.

Skrevet

Vi skal gifte oss 25.06.2011 i Bergen. Er interessert i å høre om det er noen som har erfaring med Elisabeth Wara som fotograf?

Er det noen som har blitt viet av humanetisk forbund i Bergen og vil dele erfaringer knyttet til dette?

Elisabeth Wara fikk bronseprisen i Årets Bryllupsfotograf 2010 for noen dager siden. Hun er helt fantastisk! Kan ikke få anbefalt henne nok. Vi har brukt henne som fotograf til barna våre, og jeg måtte opprette en bruker her kun fordi jeg er så engasjert i at hun er verdens beste! Hadde selv en annen fotograf i mitt bryllup og hun ødela hele bryllupet. Fotografen er viktig og jeg anbefaler Elisabeth på det aller aller varmeste!

Skrevet

:biggrin: Det var utrolig kjekt å høre. Vi har allerede bestemt oss for å bruke henne som fotograf, og nå ble vi bare enda mer sikker på at dette var riktig valg. :biggrin:

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Skrevet

hva skal dere dekorere bordene med?

Skrevet

Hei Bergensbruder!

Jeg er en ivrig hobby-fotograf som nettopp har startet et kurs på HIB. Forsøker å få på plass hovedprosjektet mitt og har tenkt på bryllupsfotografering som en mulighet.

Da tenker jeg IKKE på tradisjonelle oppstilte bilder, men på den såkalte fotojournalistiske stilen der fotografen er en flue på veggen og knipser bilder av alt og alle uten (forhåpentligvis!) å bli lagt merke til.

Men for dette trenger jeg modeller :jepp: . Er det noen som kunne tenkt seg å la meg få lov til å være tilstede under forberedelser, kirke/byfogd whatever, mottagelse og ev en liten stund avsatt til fotografering? Jeg gjør dette selvfølgelig gratis, og bildene får deresom høyoppløselige filer, ferdig behandlet. Det eneste jeg må ha tillatelse til er å publisere dem på nettet.

Har fotografert noe bryllup allerede. Gå gjerne inn i bloggen min og sjekk meg opp :foto: .

Aktuelle helger er 29/4-1/5 og 6/5-8/5.

Håper å høre fra noen!

([email protected])

Hei!

Vi skal gifte oss fredag 10.06.2011 og har ikke funnet fotograf enda. Det kan hende en venninne av min søster som er frilansfotograf kan ta på seg jobben, men er veldig uvisst siden hun ikke bor i Bergen.

I såfall kunne vi tenkt å kanskje bruke deg? Jeg liker originale bilder og ikke bare de klassiske brudebildene, har vært inne på bloggen din og synes du er kjempeflink!!

Viss du er interessert så gi meg en lyd! Kan sende deg mail adressen min så vi kan ta en mer personlig prat der :)

Skrevet

Hei!

Skal gifte oss 10. juni, humanistisk bryllup :)

Er helt HÅPLØS på planleggingen, er virkelig ikke noe flink til å være kreativ, så jeg tar imot tips med glede!

Har funnet kjole fra Belle Amie, har noen lunde peiling på brudebukett og funnet frisør som skal ordne hår og sminke (VELDIG fornøyd med henne! ).

Vi har enda ikke funnet sted å ha vielsen, skulle egentlig bruke arboretet (blondehuset) men den ble tatt rett foran nesen vår :( så nå er vi på leting og jeg tar imot tips med glede!

• 6 måneder senere...
Skrevet

Dytter på denne. Er noe helt spesielt med å gifte seg i Bergen!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Bergensbrud her. Gifter oss 23 juni 2012

samme her! =D

Endret av weddingbee
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne :) Ønsker meg lokalet til 60 - 100 stykker..må kunne ta med drikke og mat selv. Noen tips? og hva betalte dere? :)

Anonym poster: f0f1b53aeeb7bad524f37cc32a3cf00b

Gjest LillyPilly
Skrevet

Jeg gifter meg i Åsane gamle kirke 02.08.2014:-) holder på å finne lokale:-) trenger tips om frisør som også sminker?

Skrevet

trenger tips til lokaler jeg også, hvor vi kan ha med egen mat og drikke for 50-70 personer i Bergen og omegn. Noen med tips og erfaringer? sier heller ikke nei til tips av livemusikk og fotograf :)

Skrevet

Lokale hvor du kan ta med mat og drikke selv: http://www.moldegard.com/

Ser utrolig fint ut, men er i Os. Fant denne like etter at jeg akkurat hadde booket et annet sted selv. Men det kan virke som om det egentlig kan bli like dyrt som å kjøpe en sånn pakke med mat inkludert.

Her kan også mat og drikke tas med selv: http://christinegaard.com/home/index.php/about-us

Synes det var utrolig vanskelig å finne et fint sted (ikke type skolehus) hvor mat og drikke arrangeres selv. Det hadde jo både blitt billigere og mer personlig siden en da kan bestemme maten selv, jeg ville gjerne hatt tapas....

Uansett, vi skal ha vårt bryllup her i sommer:http://www.gategourmet.no/default.aspx?pageId=13

De står for mat og kake og blomster, servitør, betjent bar, og utvask. Mens alkohol fikser vi selv, så sparer jo en del på det. Det koster litt per person, men får jo samtidig en del med i prisen og er veldig praktisk. Men de sa at de skulle begynne å servere alkohol der selv, men vi booket før dette trådde i kraft. Står ingenting om alkohol på siden deres nå, så kan være at det fortsatt er mulig å ta med selv om du booker nå, eller så kommer det kanskje når de får oppdatert sidene for 2013.

Skrevet

Frisører som også fikser sminken:

Ramsvik

Raah Frisør

Think Hairwear

Disse er dyre, 4000,-

Ellers vet jeg at DeCapo på busstasjonen også gjør hår pluss sminke, mener hår er rundt 700 og sminke 600... Men siden denne er så mye billigere enn de andre så blir man jo litt skeptisk og...

Gjest LillyPilly
Skrevet

Tips til lokaler som vi skal se på er:

Bergen Skytterhus, Åsane Skytterhus, Kronstad Hovedgård, Kommandantboligen, Lyngbø og Alvøen selskapslokaler, Lekkerbisken, Fjordslottet, RAN seilforening, Bergen Roklubb.. Dette er noen av de vi skal se på!

Decapo car litt billige ja.. hehe.. blir automatisk litt skeptisk, har du fått prisene direkte fra de??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...