Gå til innhold

Kjære alle KG-prøvere!

Anbefalte innlegg

Gjest Apple- på jobb
Skrevet

Jeg er på dag 32 i syklusen og ingen tegn til tante Rød. Det er villt kaos med innbillte gravidesymptomer blandet med "nå kjenner jeg at mensen er på vei"... :roll::ler:

Vi har time på Aleris neste uke og skal i gang med IVF, vi er i PP12 (tror jeg, har mistet litt tellingen :rodme: ).

Jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil være gravid! Så la oss late som det helt sikkert hjelper; send meg masse gode vibber nå med én gang! :fnise:

Egentlig så trenger jeg å tenke på noe annet enn når jeg kan gå ut og kjøpe meg en graviditetstest, så jeg må jo finne på noe... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender så mye gode vibber som jeg kan :tommelopp:

Skrevet

Tusen takk, MellonCollie, suger dem til meg :bukke:

og tar gjerne imot flere!! :Nikke:

Gjest AnneShirley
Skrevet

Super-gode-vibber sendes intenst i din retning..! :)

Skrevet

Masse varme-gode-vibber sendes fra meg til deg :) Krysser fingrene for babis denne gang ;)

:klem:

Skrevet (endret)

Tusen takk, supre KG-jenter!

:juhu: JEG ER GRAVID!!!!! :juhu:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Endret av Apple-
Skrevet

Gratulerer så mye :juhu: - nå som jeg vet at det hjelper med å få tilsendt gode vibber vet jeg hva jeg skal gjøre når det nærmer seg IKM ;)

Skrevet

Så bra! Gratulerer!!! Dette fortjente du virkelig :-D :klemmer:

Skrevet
Så bra! Gratulerer!!! Dette fortjente du virkelig :-D :klemmer:

Tuuusen takk! Jeg føler også at jeg fortjener det :) Og jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at vi slipper IVF!

Skrevet

Gratulerer! For en herlig følelse det må være å endelig bli gravid etter å ha prøvd så lenge og samtidig hadde IVF i vente. Lykke til! :klem:

Skrevet
Gratulerer! For en herlig følelse det må være å endelig bli gravid etter å ha prøvd så lenge og samtidig hadde IVF i vente. Lykke til! :klem:

Tusen takk,Kylling! Følelsen er helt utrolig ubeskrivelig og jeg er så lykkelig! Tenker nesten ikke på annet, for å være helt ærlig, vi har ventet så lenge, og jeg må innrømme at klokken tikker høyere og høyere.

Vi har ikke turt å fortelle det til noen ennå, og det er sååååå vanskelig!

:klem: til deg, også, er du fortsatt prøver?

Skrevet

Gratulerer så mye!! Så utrolig deilig det må være :klemmer:

Skrevet
Tusen takk,Kylling! Følelsen er helt utrolig ubeskrivelig og jeg er så lykkelig! Tenker nesten ikke på annet, for å være helt ærlig, vi har ventet så lenge, og jeg må innrømme at klokken tikker høyere og høyere.

Vi har ikke turt å fortelle det til noen ennå, og det er sååååå vanskelig!

:klem: til deg, også, er du fortsatt prøver?

Jeg kan ikke bli gravid på egenhånd siden den ene egglederen jeg har et tett.. så vi har søkt IVF, og venter på svar.

Nå må du bare nyte tilværelsen, Apple! :)

Skrevet

Hurra!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!! Å, for en følelse det må være!

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! :juhu: :juhu:

Skrevet

Gratulerer som nygravid :) En fantastisk følelse. LYkke til :klemmer:

Skrevet
Jeg kan ikke bli gravid på egenhånd siden den ene egglederen jeg har et tett.. så vi har søkt IVF, og venter på svar.

Nå må du bare nyte tilværelsen, Apple! :)

Gjør så godt jeg kan, Kylling, men jeg holder på å sprenges etter å fortelle det til noen :murvegg:

Krysser fingrene for deg og Kyllingmannen! :klem:

Angelicka23, **Emma**, happy_85 og Zeena: Tusen takk, jenter, følelsen (og lettelsen!) er helt ubeskrivelig! Og det er godt å ha KG å få luftet nyheten for! :sjenert::ler:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...