Gå til innhold

Blir du skjemt bort av din mann?

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Skrevet

NOPE.

Jeg har fått blomster en gang. Han har ikke for vane til å skjemme meg bort med slike ting. Ikke har han overrasket meg en eneste gang heller. Hører vel med at han har hatt et litt slitsomt år, og jeg ikke har vært førstepri hele veien.

men jeg er bortskjemt på pusk og kjærtegn, får vel være glad for det selv om jeg gjerne skulle blitt overrasket en gang eller to. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke på blomster. ikke på gaver. ikke på klær.

men på å lage middag til oss og bruke laaang tid på å finne de gode råvarene og oppskrifter, på å lytte når jeg har dårlige dager, på å gi meg omsorg når jeg trenger det... på alt det som betyr noe egentlig :)

Skrevet (endret)
NOPE.

Jeg har fått blomster en gang. Han har ikke for vane til å skjemme meg bort med slike ting. Ikke har han overrasket meg en eneste gang heller. Hører vel med at han har hatt et litt slitsomt år, og jeg ikke har vært førstepri hele veien.

men jeg er bortskjemt på pusk og kjærtegn, får vel være glad for det selv om jeg gjerne skulle blitt overrasket en gang eller to. :rødme:

Samme her!

Ikke blomster, gaver og middager, men kjærtegn og kos, støtte og oppmuntring. Han "leser" meg, vet alltid hvordan jeg har det.

Prøver å være likedan mot ham også

Endret av Nabodama
Skrevet

Veldig sjeldent jeg får blomster eller gaver,men jeg får masse kos og klem :)

Skrevet

så gode mannfolk vi har jenter :love:

Skrevet

Jeg er borskjemt!

Får smykker ca en gang i halvåret, blomster innimellom. Han kjøper også blader til meg, det skjer ofte. Middag en gang pr måned, noen ganger mer! Han lager middag også...

I tilegg til dette får jeg kos og klem hver dag :rødme:

Gjest lissi32
Skrevet
ikke på blomster. ikke på gaver. ikke på klær.

men på å lage middag til oss og bruke laaang tid på å finne de gode råvarene og oppskrifter, på å lytte når jeg har dårlige dager, på å gi meg omsorg når jeg trenger det... på alt det som betyr noe egentlig :)

Ja sant, når man får alt dette, hva betyr vel mangel på materielle saker?? :love:

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg blir skjemt bort av min mann, men så fortjener jeg det sikkert også da ;)

Skrevet

Gir dere mennene deres gaver? De av dere som forventer gaver til dere selv, mener jeg.

Skrevet
Gir dere mennene deres gaver? De av dere som forventer gaver til dere selv, mener jeg.

Ja, jeg kjøper nok gaver til sambo ca en gang i mnd (Halo 3, bøker han har ønsket seg, boxere, sokker, eller andre små ting jeg finner plutselig). :)

Sambo gjør ikke sånne ting, men så er han heller ikke så ofte som meg ute og shopper :rødme:

Blomster har jeg fått 2 ganger i løpet av snart 6 år (han mener det er 4 ganger, men da teller han med to basilikumer...), men han er ekstremt flink til å gjøre husarbeid han vet jeg hater, lage middager osv :)

Gjest Marillia
Skrevet

Mannen min er veldig flink til både å kjøpe blomster og smykker til meg. Han er vel mindre flink til å lage middag osv, men er desto flinkere til å massere både rygg og bein.

Og ja, jeg liker å skjemme bort han litt også :rødme:

Skrevet

Må det være enten eller da? Kan man ikke få både blomster & gaver og oppmerksomhet i form av kos, gode samtaler, flink til å ta et tak hjemme hvis jeg har mye å gjøre etc. Det får jeg nemlig.

Ser ut til at mange kobler gaver med at man får for lite oppmerksomhet og at hvis man feks. får blomster har han gjort noe galt.

Skrullete tankegang :forvirra:

Skrevet

Får blomster og oppmerksomhet på bryllupsdagen, får også noe småtteri på morsdagen og alltid gjennomtenkte gaver på bursdagen min.

Vi kjøper ingenting til hverandre til jul, men kjøper heller noe vi trenger til huset eller en liten ferietur.

Ellers i hverdagen lager han middag nesten hver dag, rydder ut av oppvaskmaskinen og vasker gulv-ubedt og uoppfordret.

De dagene jeg må kjøre langt i forbindelse med jobb, har han alltid kaffe klart siden han står opp først. Han bærer også ofte alt jeg skal ha med meg ut i bilen slik at jeg slipper å stresse med PC, papirer og dokumentmapper. (Skraper is og varmer opp bilen så jeg og frøkna bare kan sette oss inn å kjøre til barnehage og jobb.)

Så jo, jeg er nok litt bortskjemt... Men, det er han og. Det er ganske god fordeling på de små tingene vi gjør for hverandre i hverdagen. :rødme:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei ingenting av materielle gaver, men får jo klinings og kos en gang iblandt da :ler:

Gjest lite bortskjemt
Skrevet

Nei, her er det jeg som må foreslå en romantisk middag, en tur ut bare for oss selv og jeg må gjerne ordne alt det praktiske rundt det. Han er bare med, lite initiativ på det området men ikke noe vondt i mannen av den grunn. Det hender at jeg for å overraske han kjøper en bok han lenge har hatt lyst på eller en cd som han har lyst på.

Skrevet

Jeg synes jeg er flink til å gi små gaver, det kan godt være et spill, en cd eller en bok men det kan også være feks. noen par av yndlingsboxerne hans hvis jeg vet han har kastet mange slitte, varme sokker. Det er fint med praktiske ting også.

Gjest lissi32
Skrevet

Ja jeg kjøper stadig gaver til mannen min, alt fra ferietur til Tenerife, boxere, bøker, skjerf, skjorter, søte kort osv. Jeg lager middag til han hver dag, og sørger for kveldskos og vinkvelder. Jeg tar vel initiativ til det meste, men nå har min samboer vært deppa siste året. Men nå er han begynt å bli mer åpen for ting. Jeg fikk faktisk frokost på senga her for et par uker siden. Det har aldri skjedd før.

Det er jo kos at sånt går litt begge veier.

Og jeg tviler på at noen her mener at de som får pakker og blomster ikke får kos. Selvfølgelig er jo en blanding av alt det optimale :love:

Skrevet

Jeg blir så absolutt skjemt bort, men ikke med materielle ting.

Skrevet

Nja, han skjemmer meg ikke akurat bort, men..

Han er flink å gi bort kos, massasje, deilig sex, støtte og "pep-talks". Tar meg med ut på middag, men lager aldri selv. Han kjøpte egen WoW-konto og TBC til meg, da! :)

Jeg vasker huset hver dag, sørger for at han har rene klær, lager middag hver dag, gir han blomster og gaver/ting jeg vet han vil ha, kos, sex og alt det der.

Skulle ønske han ga meg litt materielle ting også. Ting han vet jeg vil ha, og som betyr noe for meg/oss.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...