Gjest myh Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Sitter her og vet ikke hva jeg skal tro, da.. Hooka opp med en som virket veldig interessert, men når alt kom til alt var han halvslapp og hadde øynene lukket hele tiden når vi til slutt kom igang. Det tok også lang, lang tid før han fikk rundet av. (Det er ikke snakk om en 60-åring, men en i 20-åra.) Følte meg dum, er tross alt vant til menn som har øynene åpne og som jeg merker at liker det de ser. Hvorfooor?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tipper prestasjonsangst. Han hadde sikkert øynene igjen for å konsentrere seg for å holde den oppe, dessverre kan det ha motsatt virkning også.
fløtepia Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 var han full? kansje han er deprimert og sliter med sex lysten, sånnt happens eller kanskje han røyker hasj, de pleier å ikke få det ordentlig til! hihi (får nå ikke håpe det!) men det jeg godt kan tro, som har skjedd med meg, at kjemien ikke stemte helt når det kom til stykket da.. vi jenter kan bare late som om vi er kåte og vil fortsette mens vi egentlig bare vil få det overstått, mens på gutter så blir det jo veldig synlig.. hehe kanskje han hadde ronka fra seg alt tidligere?=P tihi eller kanskje han rett og slett bare er dårlig i senga?? men uansett så tviler jeg at det har noe med deg å gjøre.. han hadde ikke virka interesert å hoppa til sengs med deg om han syntes at du var stygg liksom, de fleste gutter pleier ikke å gå til sengs med noen han ikke synes er attraktiv.. han hadde nok bare en dårlig dag:P mer eller mindre det bare var en one night stand, så får dere prøve igjenn å se om det er det samme da=P han som ikke fikk det til med meg, fikk det helt supert til andre gangen.. hohoho=P
Gjest lissi32 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Noen nyter med øynene igjen... Var han full kan de holde på i evigheter.
Gjest Silmarill Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Var han full eller veeeeldig trøtt? Høres sånn ut egentlig dersom han først virket veldig interessert, så veldig klar, for så å omtrent sovne fra deg :klø: Enten var han full/trøtt eller han mistet interessen av en eller annen grunn! ELLER, Han fikk prestasjonsangs rett og slett! Ergo, ingenting galt med deg Om det er det siste, så kan det gå bedre neste gang, så lenge du ikke kommenterer skuffelsen fra forrige gang! Endret 15. oktober 2007 av Silmarill
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Siden dette var deres første gang sammen, så kan det jo hende at han bare var veldig nervøs og anspent også.
caso Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Shit happens av og til, neppe noe med deg å gjøre. Han var nok meget intr. i det innenfor klærne dine før han så deg uten også. No worries, han er sikkert flau selv over sine prestasjoner.. eller mangel på.
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje måten han liker å nyte deg på?? Jeg vet jeg lukker av og til øynene men det er bare fordi jeg nyter det, ikke at jeg ikke syns partneren min er fin eller kjekk/sexy
Gjest myh Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje... Men når jeg sugde ble han veldig tent ... men ellers var det dårlig med stivhet. Er jeg ikke trang nok da, kanskje? Jeg stramma alt jeg maktet, men Det samme skjedde forresten neste gang vi prøvde også. Det skal også nevnes at eksen hans er veeldig pen...
caso Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje... Men når jeg sugde ble han veldig tent ... men ellers var det dårlig med stivhet. Er jeg ikke trang nok da, kanskje? Jeg stramma alt jeg maktet, men Det samme skjedde forresten neste gang vi prøvde også. Det skal også nevnes at eksen hans er veeldig pen... Siste har i alle fall ingenting å si.. han hadde vel ikke hatt sex med deg hadde han ikke hatt lyst, vel . Det får du heller ta som et kompliment.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå