Gå til innhold

Julekalender

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å lage en julekalender til kjæresten min i år, og har begynt å planlegge allerede nå. De fleste av dagene skal være gaver e.l, men ca. en tredjedel skal være seksuelle ting, tenkte jeg. Det er da fantasien sier litt stopp... Det eneste jeg har kommet på til nå er "gavekort" på massasje, stiptease og blowjob.

Noen som har noen gode forslag til meg? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet

Jeg har inntrykk av at menn syns dette er litt barnslig. Jeg laget en i fjor og den ble ikke åpnet. I år gidder jeg ikke.

Ikke meninga å være negativ, men jeg hadde også fylt den med koselige ting/lapper, litt sjokolade.

Skrevet

Fordi din ikke likte det så syns MENN at det er barnslig?

Jeg føler meg ganske sikker på at jeg kjenner typen min godt nok til å vite at han ville satt pris på dette. Og det blir ikke så mye lapper og sjokolade, det er mer min måte å "spre" julegaven hans litt på, så han får den over lengre tid, i stedet for å få alt på en dag. Bare for variasjonens skyld. Og det sier seg selv at jeg ikke har råd til dyre gaver for alle de 24 dagene...

Gjest lissi32
Skrevet

Hørt det fra flere menn også! Sier ikke at alle menn i hele verden ikke liker det.

Kanskje han ikke tørr si noe annet?? :fnise:

tuller.

Skrevet

på julaften kan du i alle fall stille opp i sexy nissekostyme =P still opp med vibrator, og la ham se på deg, og bruk den på han. det slår sjikkelig ann om dere ikke allerede har prøvd det :) (gjerne få ham til å glede seg sjikkelig til denne dagen, siden det er julekalender! i sjokoladekalenderen er jo alltid den største biten på den 24=P)

ellers kan jeg foreslå romantisk middag med grøt (siden det er jul=P) og legge en mandel i gryta, og den som finner mandelen er så heldig at han får full nytelse og bare slapp av med massasje, gilling på armer osv..:P

også hver dag ville jeg gitt han en søt lapp, men et juleslagord(google: christmas quotes), og nedtelling til jul hver dag. på lappen ville jeg også gjerne skrevet et komplimang på lappen for hver eneste dag frem til jul=P

du kan også ha høytlesing i en erotisk bok!

hvis du kjenner til et av hans barndomsminne i fra julen, så kan du jo prøve å gjøre det til en gave

om vi er så heldige å få snø i år, så kan du jo ta ham med ut sent på kvelden å renne på rompebrett eller noe for å være litt barnslige å ha det morsomt sammen!

håper du får bruk for noe av det, eller at det gir deg inspirasjon til nye ideer.. hehe :)

lykke til!! og si gjerne hva andre ting du har kommet på å gjøre, det var faktisk en gaske god ide med julekalender til typen :D

Skrevet

Takk for mange gode tips! :) Noe av det ble riktignok litt i overkant for meg. :P

Og vil ikke ha så mye fokus på at det er en JULEkalender egentlig.

Angående den beste gaven på julaften, så kommer vi dessverre ikke til å være sammen denne dagen, ettersom vi er unge, og har familie på hver vår kant av landet. Så denne dagen må det bli noe materielt.

Jeg er litt tradisjonell av meg, så andre ting jeg har tenkt ut er kinobillett, middag, CDer og diverse annet. Ikke så mange geniale ideer for å si det sånn. :P

Skrevet
Hørt det fra flere menn også! Sier ikke at alle menn i hele verden ikke liker det.

Kanskje han ikke tørr si noe annet?? :fnise:

tuller.

Vel, tror du har rett i at det fort kanskje kan bli litt mye, men jeg prøver å styre unna de mest sukkersøte klisjéene. Han er jo tross alt MANN. :fnise:

Gjest lissi32
Skrevet

Ja ikke sant? Kan være lurt. Min er ganske barsk skjønner du :hoho: Men synd for han egentlig, han aner ikke hva han gikk glipp av i fjor :fnise:

Skrevet
Ja ikke sant? Kan være lurt. Min er ganske barsk skjønner du :hoho: Men synd for han egentlig, han aner ikke hva han gikk glipp av i fjor :fnise:

Hvis min ikke engang ÅPNER kalenderen, så kommer jeg til å bli dritsur, såpass må det da gå an å anstrenge seg for å glede kjæresten sin.

Skrevet

om du skal gi ham en cd så kan du jo brenne din egen med musikk som liksom er "deres" =P scap book album med bilder av dere og spesielle hendelser og datoer.. det gjorde jeg til typen min i fjord, å han ble kjempeglad.. trenger ikke være et helt fotoalbum liksom, men et lite et =P jeg skrev ned hendelser så jeg husker spesielt, skrev datoen vi ble sammen og pyntet litt ekstra rundt det..

blir det litt for klise for han kansje? jeg kommer bare med forslag, så får du se hva du får bruk for=P :fnise:

hvor gamle er dere da?

Skrevet

Vi har ikke så mange bilder desverre, har ikke hatt kamera... Bare fortsett å kom med forslag, jeg får jo andre ideer av det også :)

Vi er 20.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å få kalendergaver, men stresset er at jeg må lage en kalender til henne også. Men kjekt at temaet ble tatt opp nå, så har jeg litt tid til å tenke ut gaveideer.

1/3 med sexhandlinger...da hadde jeg vært superfornøyd!

Hva med å gå inn på erotikknett.no, der har de et stillingsgalleri. Klipp ut de stillingene dere ikke har prøvd men som ser interessante ut, så kan dere ha "dagens stilling":)

Les en erotisk novelle for han samtidig som du kjæler med hans edlere deler.

pakk inn en penisring, så kan dere prøve den sammen.

blowjob kan jo gjøres på forskjellige måter også, pakk inn en kaffebønne og en isbitliknende ting. Det betyr at han får en blowjob der du veksler med å ha en isbit og varm kaffe i munnen. (pass på at isbiten er fuktet så den ikke setter seg fast, og at kaffen ikke er for varm).

En kompis fikk en kasse pils i kalendergave.....det er jo 24 flasker der....men på den 24 var pilsen byttet ut med en flaske Cognac. Trenger ikke å gjøres mer komplisert enn det....og jeg var fryktelig misunnelig:)

Skrevet
En kompis fikk en kasse pils i kalendergave.....det er jo 24 flasker der....men på den 24 var pilsen byttet ut med en flaske Cognac. Trenger ikke å gjøres mer komplisert enn det....og jeg var fryktelig misunnelig:)

Mannen har talt! Takk for tipset!

Skrevet
Jeg synes det er helt greit å få kalendergaver, men stresset er at jeg må lage en kalender til henne også. Men kjekt at temaet ble tatt opp nå, så har jeg litt tid til å tenke ut gaveideer.

1/3 med sexhandlinger...da hadde jeg vært superfornøyd!

Hva med å gå inn på erotikknett.no, der har de et stillingsgalleri. Klipp ut de stillingene dere ikke har prøvd men som ser interessante ut, så kan dere ha "dagens stilling":)

Les en erotisk novelle for han samtidig som du kjæler med hans edlere deler.

pakk inn en penisring, så kan dere prøve den sammen.

blowjob kan jo gjøres på forskjellige måter også, pakk inn en kaffebønne og en isbitliknende ting. Det betyr at han får en blowjob der du veksler med å ha en isbit og varm kaffe i munnen. (pass på at isbiten er fuktet så den ikke setter seg fast, og at kaffen ikke er for varm).

Takk, mange gode tips her! Fint å høre en manns synspunkt også. Jeg forventer ikke at han lager en kalender til meg, det tviler jeg sterkt på at han kommer til å gjøre.

Får se over de stillingene, men har en sterk mistanke av at 99% av dem allerede er prøvd, og de fleste også godt innarbeidet. :fnise:

Jeg har også planer om å ha øl eller brennevin i kalenderen noen dager, men hver dag blir litt kjedelig synes jeg da, selv om han sikkert hadde elsket det.

Skrevet

en god blanding av øl og gavekort på utfordrende sex som han kan gi meg når han ønsker sex, ville gjort min mann blitt overlykkelig. Ispedd noen strømper og pent eller sexy undertøy til meg så han kan glede seg til en kveld med meg i det ultimate antrekket...

Gjest mann som elsker julen
Skrevet
Jeg har planer om å lage en julekalender til kjæresten min i år, og har begynt å planlegge allerede nå. De fleste av dagene skal være gaver e.l, men ca. en tredjedel skal være seksuelle ting, tenkte jeg. Det er da fantasien sier litt stopp... Det eneste jeg har kommet på til nå er "gavekort" på massasje, stiptease og blowjob.

Noen som har noen gode forslag til meg? :)

Jeg bare elsker julen, men hater julekalendre. Forrige samboer jeg hadde laget det og jeg tror jeg klarte å virke positiv og fornøyd.

Heldigvis har min nåværende ingen slike aktiviteter og det er bare herlig. Det får holde at guttungen har en kalender. Skal hun glede meg i romjulen hadde jeg satt mye mer pris på om hun foreslo en skogstur med god mat, gode venner og godt drikke og fikset det praktiske.

Gjest Sniken (uinnlogget)
Skrevet

Forslagene du har fått om blow jobb, avrunking, en omgang med deilig våt fitte er ALDRI negativt og øl er veldig bra.

Her er noen andre forslag som bør med i en mannekalender:

- La han barbere deg nedentil en dag

- Et par håndjern hvor du binder han fast til sengen og pirrer han og tar helt styringen slik at han bare må ligge å ta i mot.

- Ta nakenbilder av deg selv i diverse stillinger og legg i kalenderen en 3-4 dager

- Kanskje MMS med en kort video av deg selv mens du onanerer kan være en dag

- Stripping er gøy når det er ens deilige kjæreste som utfører det

- En lørdag kan du ha en lapp som sier at du skal se en fotballkamp med han om han liker fotball, så stiller du opp i servitrise kostyme og henter øl til han, siden han er VIP gjest så suger du han i pausen

- Kinobillet for å se en film i den stilen han liker best (selv om det kanskje er action og ikke romatikk filmer som du liker best). Hvisk han i øret på vei til kinoen at du er truseløs i dag.

osv osv.

Skrevet

Gav min samboer 24 forskjellige typer øl som julekalender :) Satte de i kjøleskapet 1.12. med tall på hver flaske.

Han var svært fornøyd og det ble en del misunnelse blant kompisene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...