Gå til innhold

Skal spille inn sang i studio, hva skal vi velge?

Ballade eller noe med fart i?  

1. 1. Ballade eller noe med fart i?

• Balllade
      2
    • Noe med fart i
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med min venninnes utdrikningslag skal vi i studio (vi = jentegjengen + bruden selvfølgelig) for å spille inn en sang. Det er mitt ansvar (som forlover og hovedarrangør) å finne ut av hvilken sang vi skal synge og medbringe tilhørende karaokeplate/instrumental nummer + tilhørende tekst. Så nå prøver jeg å finne ut av hva vi skal synge. Det skal jo gjerne være en sang de fleste sånn delvis kjenner litt fra før. Jeg blir ikke enig med meg selv om det skal være en kjærlighetsballade :hjerter: eller noe med litt mer fart i. Jentegjengen skal forøvirg kore for bruden...

Så er det noen som har et forslag til sang? Ballade eller noe med fart i? Håper på kreative svar. :P

Jennifer

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis ikke det er noen som er utstyrt med utpreget vakker sangstemme er det kanskje praktisk å ha noe med litt fart i?

Hit me baby one more time? Eehhh...kanskje ikke :ler:

Bleieskiftarbeider? Eh... :o

Please please me... - kommer an på antall kristne grandtanter i selskapet... :ler:

Sorry - jeg har bare dårlige idéer!

Skrevet

Skilles Johanne?

nei...kanskje ikke

Skrevet

Minner om at dette hverken er en avsporingstråd eller en tråd kun for Tuji og Trøffelhelten... :sjarmor:

Jennifer :ler:

Skrevet

Var ikke ment som en avsporing.

I'm every woman - whitney houston

We are family - sister sledge

I will survive - Gloria Gaynor

For eksempel

Gjest Anonymous
Skrevet
Var ikke ment som en avsporing.

Ånei? :o

Skrevet

Nei! Bare som et litt uortodokst forslag...

Gjest gjest1
Skrevet

Ville valgt noe med fart i.

Gjerne en morsom sang.

Skulle til å si noe med Prima vera, kanskje litt rølpete....

Trond Viggo har en del morsomme.

Skrevet
I will survive - Gloria Gaynor

Denne vile jeg valgt :Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne vile jeg valgt :Nikke:

Jepp, høres ut som et flott og optimistisk tema i forkant av bryllupet.

Jeg overlever nok! :ler:

"First I was afraid, I was petrified..."

Skrevet

Uansett hva man velger blir det litt karaoke-preg over det, men det er kanskje greit? Hva med å ta noe av Madonna eller Michael Jackson :hjerte: ?

Skrevet

:oops: tenkte jeg ikke på? :ler: Litt dårlig start ja, men den er jo morsom å synge da..

Skrevet
Uansett hva man velger blir det litt karaoke-preg over det' date=' men det er kanskje greit? Hva med å ta noe av Madonna eller Michael Jackson :hjerte: ?[/quote']

Like a virgin kanskje? :ler:

Skrevet

Ja, den ville jeg gått for!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Den fineste kjærlighetssangen jeg vet om på norsk er "Høstsang" med Odd Børretzen - men den passer best når det nærmer seg gullbryllup...

Alternativ 2 er "Som eit lauv i eit vindkast" med Hellbillies, men den bør synges av en mann - subsidiært Åse Kleveland... :ler:

Forresten, hva med en tur i Harryland sammen med Kiss; "I was made for loving you"? Bare bytte ut et par ord så sitter resten som ei kule!

Gjest gjest1
Skrevet

[quote="Arwen22

Like a virgin kanskje? :ler:

Skrevet
Forresten' date=' hva med en tur i Harryland sammen med Kiss; "I was made for loving you"? Bare bytte ut et par ord så sitter resten som ei kule![/quote']

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Den hadde jeg gått for

Skrevet

Eller en helt annen stil:

Ten thousand lovers - TNT

Poison - Alice Cooper

Living on a prayer - Bon Jovi

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Hva med gode gamle Stage Dolls - I'm In Love ? Må jo være perfekt å kore til, den.

Love Don't Bother Me er jo også en flott sang, men teksten kanskje er litt ...jah... "feil"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...