Gjest Jenna88 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg er en ganske kreativ person, (liker godt å tegne, male, holde på med keramikk, skrive dikt etc), og synes derfor det er morsomt å gi bort for eksempel et lite maleri sammen med en materiell gave til venninner. Jeg gir ofte bort større tegninger/malerier til foreldre og slekt, kjæreste og de næreste venninnene mine. Jeg har kun fått positiv respons, derfor håper (?) jeg i alle fall noen av gavene har falt i smak. Grunnen til at jeg lurer, er at jeg er veldig forelsket i en gutt, og har veldig lyst å lage noe litt spesielt til ham i julegave. Vi er ikke offisielt sammen ennå, så jeg vet ikke om det er litt for tidlig å gi bort noe så personlig? Og bør jeg kjenne ham bedre før jeg gir bort noe i den gata? Edit: Det blir selvfølgelig noe lite, i kombinasjon med en vanlig gave. Setter pris på synspunkter. Endret 15. oktober 2007 av Jenna88
Lilywhite Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ville blitt veldig glad for noe som kjæresten min hadde laget (nå er dere ikke det ennå, men har forstått dere har veldig god tone i allefall). I begynnelsen når vi var sammen jobbet kjæresten som sivilarbeider på SFO og perlet et hjerte med navnet mitt inni. Ikke noe "råflott", men veldig søtt synes jeg da Synes godt du kan gi et maleri e.l., viser at du har omtanke for denne personen, og man trenger jo ikke være kjærester for å gi en personlig gave, dere er jo venner i bunnen også, så tror ikke du skal være redd for at han skulle "freake" dersom du gir en personlig gave, tror nok han bare ville satt pris på det Lykke til med kjærligheten
Gjest Ansjoni Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde iallefall syns det hadde vært veldig koselig å få noe hjemmelaget! Det blir jo straks mye mer personlig. Dessuten er det jo enda et par måneder til jul, og innen det kan dere jo være kjærester og vel så det
Gjest Jenna88 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Takk for fine svar. Da satser jeg på at det går greit med hjemmelaget gave. Jeg synes det er så koselig å lage gaver, så mange bekjente lider under den hobbyen. Endret 16. oktober 2007 av Jenna88
kamela Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Regn med at alle gleder seg over presangene fra deg hvert år, det hadde jeg gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå