Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal på 70-talls party til helgen. Gode forslag om klær og tilbehør mottas med takk....

Og hvordan var det med håret??? Husker ikke helt jeg. Eneste jeg ser for meg er John Travolta i Saturday Night Fever.

Takknemlig for hurtig svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Farrah Fawcett sin look er jo den ultimate 70- talls sveisen. Ta en titt på bilder fra tv-serien "That 70's Show" og la deg inspirere.

www.that70sshow.com

Minnie

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Å faen, mannen din ja... vel, han kan jo ta en titt på linken likevel, det er flere menn i serien også.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Håret var langt og fett og med skikkelig kinnskjegg av typen "kotelett med tilbehør".

Dette er bare noe jeg har lest, altså... :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
skikkelig kinnskjegg av typen "kotelett med tilbehør".

Også kalt "homsehåndtak"!!

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Å dæven!

*skynder seg ut for å barbere bort...* :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
*skynder seg ut for å barbere bort...* :ler:

Hi Hi- redd nå? :briller::ler:

Men det er sant, de kalles ofte for homsehåndtak. Det er for at homsene skal ha noe å holde fast i mens de... ja du vet "holder på".

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg skjønner hva du vil frem til - det er med andre ord ikke nødvendig å gå mer i detalj... :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Tror jeg skjønner hva du vil frem til - det er med andre ord ikke nødvendig å gå mer i detalj... :ler:

Oooookay :kul:

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Ellers må mannen din ha på seg slengbukser som er så trange at han får lysere stemme enn vanlig, i tillegg til enten høyhalset brunoransje genser eller skjorte der de fire øverste knappene er åpne... - skjorten kan gjerne være småblomstrete!

Og platåsko! Fete platåsko!

:ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Gullenker rundt halsen er jo ett must- særlig hvis han vil kjøre Pimpcain-Dolemitè stilen. Saueskinnsfrakk kanskje?

add: takk Tøffeltassen :kysse:

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet
Sauseskinnsfrakk kanskje?

Minnie

Du er jo en berømt kjøkkenracer, men trekker du ikke sausens muligheter litt vel langt her?

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...