Kitsune Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Alle shakere er så store! Jeg leiter etter en liten shaker, for min har tatt kveld og jeg måtte kaste den. Den jeg hadde var som en litt stor kopp, og så satte jeg et lokk på, uten noe helletut eller noe slikt. Når jeg drakk av den tok jeg bare av lokket. Har vært innom div. helsekostforretninger, men de har den ikke. De har kun de store. Er det noen som vet hvor på nettet jeg kan finne et utvalg av shakere?
Filofaxen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har brukt en kjempegod shaker på jobb i et års tid. Alessi, de har en stoor og en liten. Den lille har plass til en iskaffe/2 cocktails. Veldig fornøyd:) Men det lønner seg å ikke ta at lokket på den, men heller hele "toppen", og bruke den til å holde tilbake isbitene. Slik at du får med det fine skummet.
Kitsune Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Okei, er på utkikk etter en shaker til å ha med på trening. Sånn at jeg kan ta meg proteinpulver, måltidserstattere etc. etter trening eller ellers ila. dagen. Det er altså ikke barutstyr jeg er på utkikk etter.. Men ellers takk for tipset.
Chica Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har noe sånt hjemme, tror kanskje det er fra Tupperware? Mamma bruker den når hun rister sammen mel og melk når hun lager saus. Ellers kan kanskje syltetøyglass brukes? Eller små drikkeflasker med skrukork av den typen vi gjerne brukte på barneskolen? Hvis du skal frakte væske i den er det greit med skrukork vil jeg tro. Hvis ikke kan du vel bruke hva slags boks som helst?
fargegla82 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Fant en gammel tråd så bruker den.. Jeg trenger en billig og bra shaker til trening!gjerne MED helletut + løst "plastikk-lokk" som er rett under hovedlokket (sløkket forklaring,håper du forstår..)Sats selger en,men en må da kunne finne en brukbar en til under 100lappen vel? (småfattig student) Noen tips her?
pittie Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Nå er ikke den verdens minste, men du får jo en 0,7l shaker hos bla proteinfabrikken og tech nutrition. Jeg har selv den fra Pf, litt stor men funker veldig bra. Lett å riste ut pulver i Ellers har nok tupperware noe. Om det er slike "slanke" plast/gummi glass med lokk du tenker på så har de dem. Fins mye på ebay.
Suzy Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg har kjøpt en liten og snerten shaker på Jernia sjekk der, eller andre kjøkkenbutikker. De har mindre shakere beregnet på dressinger osv.
Ludde Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 (endret) Tupperware har en shaker som tar 5 dl i sortimentet sitt. I tilegg kan man nå få en 3 dl shaker helt gratis, om man avtaler en demonstrasjon nå i høst til uke 39. Da er det Tupperware stor-uke, med masse gode tilbud til gjester og vertinner. Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 29. august 2008 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå