almm Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hei, lurer på om det er noen som har erfaring med denne parfymen? har bare luktet den på noen, den beste parfymelukten jeg har kjent ser de har den på strawberrynet, men har lyst til å prøve den først, noen som vet om den selges i norge?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 så vidt jeg vet, selges den ikke i norge. jeg bestilte den på strawberry for noen uker siden, da var de desverre utsolgt for den.
Parfumfreek Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 hei, lurer på om det er noen som har erfaring med denne parfymen? har bare luktet den på noen, den beste parfymelukten jeg har kjent ser de har den på strawberrynet, men har lyst til å prøve den først, noen som vet om den selges i norge? Mener du Arpege? - Denne Eller Eclat D'Arpege? - Denne Arpege er en god gammel klassiker, mens Eclat er en ganske ny og moderne duft. Som mye annet, finnes de ikke i Norge nei
almm Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 mener den fra 1927.. luktet den på en eldere dame, den beste parfymen jeg har luktet...men ser når jeg leser om den på nette at den blir samenlignet med chanel no 5, men det var ikke det inntrykket jeg fikk når jeg luktet den av henne.. noen som vet om den er i london eller praha? evnt hvor kan jeg få tak i denne skatten? sverige eller danmark? hvor har dere som har denne parfymen kjøpt den? har en litt rar greie med parfyme, lette parfymer, de som ofte er medt brukt, lukter kattepiss på meg, må ha litt tynger som coco chanel og no 5 feks, kan også bruke chasmer mist fra donna karen, er det noen som har en formening om arpege vil passe for meg?
Parfumfreek Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det høres ut som Arpege kan passe for deg da - ikke alle kan bruke de lette "fruktis"-parfymene nei. Skjønner hva du mener når du sier kattepiss. Arpege er ikke akkurat lik Chanel no 5, men kan nok settes litt i samme kategori. Rund, varm og søtlig - veldig god etter min mening. Jeg har bare en mini som er kjøpt på Ebay, men den finnes helt klart i England. Kanskje også i Danmark eller Sverige. Det beste kjøpet gjør du helt klart på Strawberrynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå