Adina Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen som kan anbefale en krem til å ha under øyeskyggen?
Gjest Deception Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Mener du base som får skyggene til å sitte bedre? Artdeco og Lumene er begge to veldig bra, og øyeskyggene sitter hele dagen. Begge koster ca 80 kroner.
Adina Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk for tips :bukke: Syntes det er så morsomt at dere kan så mye om dette og deler erfaringer. Føler meg helt blank i forhold. Jeg vil gjerne ha øyeskyggen til å sitte bedre, bruker ofte ID mineral foundation over hele ansiktet men øyeskyggene holder ikke særlig lenge. Men det er jo ID sine mineral øyeskygger.... Har tidligere lest at Dior skal ha kjempegode øyeskygger, som sitter hele dagen, men har ikke fått prøvd de enda. Skal jeg legge denne kremen før foundation, eller etter....
Gjest Deception Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg legger ikke foundation på øyelokket, bare base, og deretter øyeskygge.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker en øyengele først deretter foundation og da holder øyenskyggen (fra Makeup-store) hele dagen.
Smørblomsten Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Artdeco sin er veldig bra, MEN: jeg synes den ble litt fort "hard" og dermed umulig å ta på fingeren og påføre øyelokket. Så litt dumt at jeg bare rakk å bruke halve innholdet. Noen som vet om Lumene sin er likedan?
chriztine Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Touch Base Eyes fra Clinique finnes i flere farger og er super bra! Fargen på øyeskyggen kommer mye bedre frem og sitter dagen lang!
Mistyen Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med Guerlain sin Protective Base. Skyggen sitter perfekt hele dagen, også når det er veldig varmt
Gjest itla Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Artdeco sin er veldig bra, MEN: jeg synes den ble litt fort "hard" og dermed umulig å ta på fingeren og påføre øyelokket. Så litt dumt at jeg bare rakk å bruke halve innholdet. Noen som vet om Lumene sin er likedan? Lumene sin er på tube, så det skal litt til før den tørker ut. TS: Jeg reagerte voldsomt på Artdeco sin, og vet om flere som har gjort det også. Så jeg anbefaler Lumene om du har tendenser til sensitiv hud.
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Prøv Helena Rubinstein Magic Concealer, den er jeg kjempefornøyd med!
Gjest Lisbeth Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Har brukt enten Foundation eller Alzimeè. Begge funker helt greit for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå