Glynis Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Ja? Nei? Har to pitabrød igjen, en boks fantastisk god hummus og litt spekeskinke og fenalår jeg har fått tilsendt fra hjemlandet som jeg gjerne vil benytte meg av. Blir dette helt kræsj, eller?
Brunhilde Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Første tanke var ja, helt feil - men jeg tror egentlig at hummus vil være godt sammen med salt kjøtt.
Gjest bada Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Første tanke var ja, helt feil - men jeg tror egentlig at hummus vil være godt sammen med salt kjøtt. Det tror jeg også.
Gjest Eurydike Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ertesuppe kokt på spekeskinke eller knoke fra fenalår er jo en klassiker, og en viss forbindelse mellom erter og kikerter er det definitivt. Dessuten er hummus og lam en fantastisk kombinasjon! Så alt i alt - jeg tror også dette blir godt.
Glynis Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for positive svar! Et spørsmål til: Er det noe problem for et pitabrød med hummus og stæsj å være innpakket i plastfolie fra 9-12 uten å bli for 'soggy'?
Gjest Eurydike Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Et spørsmål til: Er det noe problem for et pitabrød med hummus og stæsj å være innpakket i plastfolie fra 9-12 uten å bli for 'soggy'? I utgangspunktet ville jeg ikke gjort det, nei, de gangene jeg har servert pitabrød med hummus har jeg laget dem idet gjestene kommer. Jeg ville vært redd for at pitabrødene skulle bli bløte (men jeg har altså ikke forsøkt). Det smaker også best når pitabrødene er litt varme.
Gjest bada Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje du har skapt en ny klassiker, Glynis.
Ulva Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 eg synst no da hørtes fantastisk godt ut eg då
Glynis Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje du har skapt en ny klassiker, Glynis. Virker sånn! Jeg hadde kombinasjonen i dag og var svært fornøyd med resultatet. (Det kan være jeg var øøøørlittegranne påvirket av den enorme gleden over å smake norsk spekeskinke igjen + nytelsen av den gode hummusen.)
Gjest bada Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Virker sånn! Jeg hadde kombinasjonen i dag og var svært fornøyd med resultatet. Så flott! Da jeg leste denne tråden fikk jeg veldig lyst til å spise det selv også. Jeg lover at jeg skal hjelpe til med å spre den nye klassiske kombinasjonen utover det ganske land!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå