sara_82 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei.. Noen som har noen forslag? Kunne godt tenkt meg å fått ordnet håret og lagt make-up samme sted..
Ginen Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hårfagre frisør i Haugesund driver med både hår og make-up. Det samme gjør Blondie og Pyramiden om jeg ikke tar helt feil.
sara_82 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hårfagre frisør i Haugesund driver med både hår og make-up. Det samme gjør Blondie og Pyramiden om jeg ikke tar helt feil. Takk skal du ha Ginen.. Da sjekker jeg med de.. Tilfeldigvis noen fotograf du vil anbefale også??
Gjest Angelicka23 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg anbefaler virkelig Clinique Unique. Jeg brukte dem til mitt bryllup nå i august, og jeg var storfornøyd. Jeg lagde meg en pakkeløsning der med ansiktspleie, fotpleie, farging og klipp av hår i forveien, samt at jeg fikk prøvetime på hår og sminke til den store dagen. Da jeg kom på bryllupsdagen sto et stort fat med frukt og sjokolade, samt chapagne klar til meg. Hun fikset både meg og forlover, og jeg er storfornøyd!! For alt tror jeg betalte 2500 kroner. Som fotograf benyttet vi oss av Fotomagi, se www.bryllupsmagi.no. Billig, men ikke sånn superproffe sånn sett, men joda, bildene ble jo fine de da....
sara_82 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg anbefaler virkelig Clinique Unique. Jeg brukte dem til mitt bryllup nå i august, og jeg var storfornøyd. Jeg lagde meg en pakkeløsning der med ansiktspleie, fotpleie, farging og klipp av hår i forveien, samt at jeg fikk prøvetime på hår og sminke til den store dagen. Da jeg kom på bryllupsdagen sto et stort fat med frukt og sjokolade, samt chapagne klar til meg. Hun fikset både meg og forlover, og jeg er storfornøyd!! For alt tror jeg betalte 2500 kroner. Som fotograf benyttet vi oss av Fotomagi, se www.bryllupsmagi.no. Billig, men ikke sånn superproffe sånn sett, men joda, bildene ble jo fine de da.... TUSEN takk for supert svar. Det hjalp. Godt med noen som virkelig kan anbefale frisør. Skal absolutt sjekke ut Clinique. Andre ting du vil anbefale i området?
Angelicka23 Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Har du funnet lokale? Isåfall anbefaler jeg virkelig UNI-Ks lokaler på Kvalamarka i Haugesund. Tror vi betalte 4500 for lokalet, men det var inkludert utvask. Virkelig fin plass, var nytt i august ifjor. Romslig, men nå vet jeg jo ikke hvor mange gjester du skal ha. Vi var litt over 40 til middag, og litt over 70 til kaffe/kaker og fest. Maten bestilte vi ifra Willy Knickersen. Nå hadde vi seks retters, så det ble nærmere 30 000 for mat, men de har mange menyer å velge imellom. Inkludert i de 30 000 var også blomkålssuppe som nattmat. Veldig proffe folk på Willy Knickersen, som også leverte servitører til oss, samt duker og servietter. Inkludert i prisen fikk vi en kokk og en servitør. Limousin leide vi av en som het Håkon. Han kjører en hvit, ganske ny Lincoln her i byen. Vakte ihvertfall stor oppsikt når vi cruiset rundt i den. Av brudesalonger er Amor i Haugesund den beste. Snakk om koselig og behjelpsom betjening skal man lete lenge etter! Jeg kjøpte sjakett, brudekjole, samt tre brudepikekjoler her. Dersom du har sjans; hold deg unna Auds brudesalong. Makan til sur og tverr betjening skal du lete lenge etter!! Snakk om motpoler Auds og Amor når det er snakk om betjening og service! Ellers, er det jo hundre andre detaljer som jeg ikke kommer på akkurat nå, men spør så skal du få svar. Om du trenger telefonnummer til noen av disse, kan du alltids sende meg en privat melding
sara_82 Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Limousin leide vi av en som het Håkon. Han kjører en hvit, ganske ny Lincoln her i byen. Vakte ihvertfall stor oppsikt når vi cruiset rundt i den. Hei igjen.. Takk for masse god info. Ang brudesalongen, så skjeønner jeg godt poenget ditt. Har vært innom begge, og Amor skiller seg absolutt ut.. Ang limoen dere brukte.. Har du noe mer info? Priser, var du fornøyd, kontakt info?? Håper du kan hjelpe.. Sliter litt her..
Gjest annab Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Jeg anbefaler virkelig Clinique Unique. Jeg brukte dem til mitt bryllup nå i august, og jeg var storfornøyd. Jeg lagde meg en pakkeløsning der med ansiktspleie, fotpleie, farging og klipp av hår i forveien, samt at jeg fikk prøvetime på hår og sminke til den store dagen. Da jeg kom på bryllupsdagen sto et stort fat med frukt og sjokolade, samt chapagne klar til meg. Hun fikset både meg og forlover, og jeg er storfornøyd!! For alt tror jeg betalte 2500 kroner. Som fotograf benyttet vi oss av Fotomagi, se www.bryllupsmagi.no. Billig, men ikke sånn superproffe sånn sett, men joda, bildene ble jo fine de da.... Hei! For 2500 kr fikk du inkludert alt da? Til og med forloveren din? Det hørtes jo helt supert ut!! Må finne et bra sted i haugesund til oppsett og sminke.
-sia- Skrevet 1. juni 2011 #9 Skrevet 1. juni 2011 Hei! For 2500 kr fikk du inkludert alt da? Til og med forloveren din? Det hørtes jo helt supert ut!! Må finne et bra sted i haugesund til oppsett og sminke. Nå det blitt 2011 og Clinique Unique gjør visst ikke sånt lengre... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå