Gjest sofie:) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hei folks..! jeg er i en stor knipe, jeg har 6 tantebarn, 9 voksne, mor og far og har kun 1500.- og bruke i år jeg trenger seriøs hjelp!! :gråte: jeg vil helst gi tantebarn og mor og far noen fine og nyttige gaver......
Rosalie Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Handle julegaver til de absolutt nødvendigste, dvs mor og far,besteforeldre, evt søsken. Til tantebarn og evt søsken kan du helt sikkert være med på gavene fra foreldrene dine. Ungene får uansett så mye gaver at en gave fra eller til legger de merke til.
Frey Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Er tantebarna små kan du gi foreldrene "gavekort" på barnepass - langt mer nyttig enn noe de ikke har bruk for. Foreldrene dine har sikkert også alt de trenger og vel så det. Gi dem et gavekort på en bedre middag hjemme hos deg eller på husvask, oppussingshjelp eller annet praktisk. Andre voksne kjøper du en flaske vin til og en hver sin arti lue til en ok pris til ungene så er du i boks.
B.A. Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Du ka jo lage gaver til tantebarna, er masse tips på Julesidene her. Eventuellt gi dem gavekort på noe de kan gjøre med deg, ha de på middag etter jul, gå tur i skogen og ha bål med pølser og kakao osv. Ellers kan du melde deg i i bokklubber på bokklubben.no, der får du nå 1000,- i gavekort per klubb du melder deg inn i å er mange som bruker dette til julegavehandling. De har masse du kan kjøpe der, bøker, spill, ting, pynt osv. Håper dette hjalp deg litt:)
caso Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 hei folks..! jeg er i en stor knipe, jeg har 6 tantebarn, 9 voksne, mor og far og har kun 1500.- og bruke i år jeg trenger seriøs hjelp!! :gråte: jeg vil helst gi tantebarn og mor og far noen fine og nyttige gaver...... Finn på noe fint som ikke koster så mye mer enn 80 kr til hver av de? Får alltids mye fint med omtanke som ikke koster mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå