Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt fine sko (ikke kjerringsko) fra 42 til 43? Kan aldri kjøpe sko jeg liker eller i vanlig butikk fordi alle går bare til 41 og små størrelser i tillegg.Begynner å bli gal, ser masse fine sko overalt og kan ikke kjøpe noen av de! Vet at Paris Hilton bruker 43 men hun har jo også noen millioner til å spesiallage til seg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laredoute har damesko og støvletter opp til størrelse 45. Ikke voldsomt stort utvalg, men bedre enn ingenting.
Gjest nextlife
Skrevet

Grænsen skotøimagasin pleier å ha en del flott skotøy til oss storfotinger.

Synes personlig at det er veldig stor forskjell på strørrelsene, så å bestille på nettet er vanskelig

Skrevet

Ja det er jo litt farlig å bestille på nettet hvis det ikke passer...Takk for svar,det må jo være fler som har samme "problemet" irriterende at de som lager sko tror at alle jenter har bittesmå føtter

Skrevet
Ja det er jo litt farlig å bestille på nettet hvis det ikke passer...
Hva er det som er farlig med det? Hvis jeg er i tvil, bestiller jeg bare samme i to forskjellige størrelser og returnerer det som ikke passer. Med faktura slipper man å betale før man har bestemt seg og da ser jeg ikke helt problemet...
Gjest Gjest nr 2
Skrevet
Grænsen skotøimagasin pleier å ha en del flott skotøy til oss storfotinger.

Synes personlig at det er veldig stor forskjell på strørrelsene, så å bestille på nettet er vanskelig

Hvor ligger det? Var nemlig innom den på Byporten og der hadde de ingen store sko, hun sa jeg skulle gå en annen plass, men er ikke kjent i Oslo. Endte opp med et par sko fra Gunerius sko.

Klingel på nett det også har også en del sko i store størrelser som i tillegg er ekstra brede.

• 5 måneder senere...
Skrevet
Laredoute har damesko og støvletter opp til størrelse 45. Ikke voldsomt stort utvalg, men bedre enn ingenting.

Nå har jeg tittet på laredoute etter sølvsko i 43 til min niese. men det ser ut for meg som at alle stopper på 42. Har du funnet noen større der? Den søkefunksjonen for størrelse funker visst ikke.....

Skrevet

Er en skobutikk med store størrelser på Gjøvik, ganske ok utvalg der.

Det er jo flere og flere som bruker 42 og mer, rart at ikke utvalget snart blir større i vanlige skobutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...