Gjest ami Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har hatt vondt i øret og litt halsen siden igår. Fryser og føler meg litt urven. Lurer på om det ørebetennelse, men må man gå til legen da eller går det over av seg selv? Kan jo prøve å ringe legekontoret å spørre da. Liker ikke legekontor/lege så hvis jeg ikke må vil jeg slippe.
Gjest StockDama Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Med mindre det gjør veldig vondt er det ikke noe vits, får selv ondt i øre i hytt og pine, men er ikke noe farlig. Men om du mistenker full ørebetennelse burde du nesten komme deg til lege for å få noe medisinering, for det gjør svarten meg vondt. Endret 15. oktober 2007 av StockDama
Gjest ami Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Kan man bli dårlig av visdomstann som er på vei? har vondt i øret, munne og halsen på samme side. Og sår baki der tanna er på vei. Trodde det var bare babyer som fikk vondt når de fikk tenner
Catanova Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Kan man bli dårlig av visdomstann som er på vei? har vondt i øret, munne og halsen på samme side. Og sår baki der tanna er på vei. Trodde det var bare babyer som fikk vondt når de fikk tenner Ja det kan man faktisk. Mamma hadde kjempe vondt i øret en periode, og hun fant ut at det var pga tannverk. Så det kan godt mulig være det. Hør med tannlegen din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå