Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far har ny samboer. Jeg har møtt henne noen ganger, og syns hun er kjempekoselig.

Uansett..jeg har begynt å planlegge litt julegaver og slikt. Tenkte jeg skulle (etter tips her inne) kjøpe en kosekurv til de begge, med litt vin og litt forskjellig. Jeg lurte også på å gi en gave til de hver, men hva gir man til henne? Jeg kjenner henne ikke så godt, men i mine øyne syns jeg hun virker ungdommelig.

Vil produkter fra f.eks Body Shop bli helbom til en dame på 50?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil produkter fra f.eks Body Shop bli helbom til en dame på 50?
Min mor er 55, og veldig glad i Body Shop-produkter. :)
Skrevet

Det høres bra ut!

Men nå ble jeg usikker på om jeg heller skal kjøpe en stor kurv til de felles, eller hva jeg skal gjøre..er jo så vanskelig å finne på noe til de.. :filer:

Skrevet
Det høres bra ut!

Men nå ble jeg usikker på om jeg heller skal kjøpe en stor kurv til de felles, eller hva jeg skal gjøre..er jo så vanskelig å finne på noe til de.. :filer:

Ja, kjøp en kurv til de i fellesskap. Putt opp i ting de enten kan spise eller drikke.

Lys og servietter kan godtas som tillegg. :ler:

Når man får voksen hud, foretrekker man gjerne å kjøpe hudpleieprodukter selv.

Når man er vel etablert har man gjerne nok av ting i hyller og skap, så spiselig eller drikkendes funker best. Eventuelt et bladabonnement.

Skrevet

hvis de er relativt nyforelskede kan du jo kjøpe gavekort på typiske romantiske ting, en middag ute eller hva med gavekort på matlaginsg eller vinkurs som de kan ta sammen. Du kan jo også putte et pledd, et spill, eller en fin film, sammen med vin og julegodt i en kurv. hvis de liker å lese kan du jo putte noen pocekt bøker sammen med et pledd og litt vin i en kurv.. hvis du kan strikke kan du jo lage kjærestevotter til de. Jeg liker å gi gaver som tydelig viser at jeg synes det er veldig hyggelig at de har funnet hverandre (dvs min far og hans kone) Mange er bekymret for at barna ikke skal like den nye og at de ikke skal like det faktum at "pappa har kjæreste" hvis man synes det er hyggelig er det jo en fin måte å vise det på.

Skrevet

Jeg er i samma båt som deg jeg, tråstarter, jeg skal gi henne en følelse av ren og skjær luksus!

http://www.loccitane.no/ Handler mest på Paléet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...