Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen som har erfaring med en god hudpleier i Bergen? Helst i nærheten av Fyllingsdalen/bønes?
Gjest :) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan se her, den øverste virket jo ganske seriøs. Hadde hjemmeside og greier.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 De på OASEN er veldig flinke. Har prøvd 4-5 steder, dette er det mest proffe stedet jeg har vært. Dette var luksus fra ende til annen. Jeg ville styrt langt unna den bitte lille salongen på bystasjonen. Jeg opplevde at de glemte at jeg hadde bestilt time, de tok også ganske konsekvent forskjellig betaling for lik type behandling. Jeg gikk dit over lengre tid og brukte masse penger, var ikke i nærheten av å få de resultatene som ble lovet. Ble bare prøving av masse rart til slutt. I tillegg så har de ganske til at utrivlige lokaler.
Gjest lykkelig gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Gikk på kristines clinique i Fyllingsdalen og fikk fantastisk behandling av Gunn Helen.Hun visste virkelig hva hun drev med,fikk både ansiktsbehandling og massasje...hun tok godt i og fannt alle ømme punkter.Bestillte ny time jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå