Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har nettopp begynt å fundere på å bygge på huset, med en leilighet til min 'gamle' far. Dette er noe både mannen min og jeg ønsker, og vi ser ingen problemer med å bo så tett oppå hverandre, så lenge man har hver sin inngang etc. Noen her som har gjort noe lignende? Hvor begynte dere/ hvordan går man fram? Hva pris ble det? Etc etc....... Snakker om både å forlenge huset eller kanskje bygge på i vinkel, med hans leilighet i 1. etasje (ca 60-70 kvm) og mere plass til oss i 2. etasje. Vi har eldre bolig med kjeller i dag (sånn typisk 1 1/2 etasje fra 50- tallet), men vil ikke bygge på med kjeller......
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har nettopp begynt å fundere på å bygge på huset, med en leilighet til min 'gamle' far. Dette er noe både mannen min og jeg ønsker, og vi ser ingen problemer med å bo så tett oppå hverandre, så lenge man har hver sin inngang etc. Noen her som har gjort noe lignende? Hvor begynte dere/ hvordan går man fram? Hva pris ble det? Etc etc....... Snakker om både å forlenge huset eller kanskje bygge på i vinkel, med hans leilighet i 1. etasje (ca 60-70 kvm) og mere plass til oss i 2. etasje. Vi har eldre bolig med kjeller i dag (sånn typisk 1 1/2 etasje fra 50- tallet), men vil ikke bygge på med kjeller...... Dytter litt her, jeg TS
Gjest Sesselja Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Har ingen råd om selve byggingen, men det kan være at dere kan få støtte til prosjekteringen fra Husbanken. Ta en titt på denne artikkelen fra www.viivilla.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå