Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp og det litt fort. Jeg skal i utdrikningslag til svigerinna mi til lørdag. Vi skal under dette utdrikningslaget gi bruden en liten gave (ca 30 kr). Det skal si noe om forholdet mellom oss. Jeg har vrengt hjernen min jeg vil jo finne noe som betyr noe. Vi har kjent hverandre i ca 4 år, er venner men vi flyr ikke sammen til daglidags. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gi. Jeg kan også lage noe. F.eks. en eske med gullkorn i. Men da trenger jeg noen gullkorn. Så ja hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje er det en episode du husker spesielt fra den tiden dere har kjent hverandre? Et eller annet morsomt dere har gjort sammen? Da kan du lage eller kjøpe noe som skal symbolisere denne episoden.

Eksempel: Dere svømmer sammen hver tirsdag - du kjøper en badehette/neseklype e.l.

Skjønner?

Skrevet

Hvis du ikke finner noe som minner deg om henne - hvorfor ikke finne noe som hun skjønner er fra deg? Det kan være noe som du alltid har med deg eller alltid spiser eller en CD eller sang hun vet du liker.

I de utdrikningslagene jeg har vært i har det blitt gitt gaver som : skismorning (fordi hun som ga gaven hadde gått på langrenn med bruden da de var yngre), Catzy hårgele (fordi bruden ikke kunne leve uten da hun var 14 år), en stor godispose (fordi bruden elsker den type smågåtter) osv. Du får prøve å tenke på enten hva hun kan forbinde deg med eller hva du fobinder henne med.... Lykke til :)

Gjest Helenius
Skrevet

Hvis du har noen bilder av henne og evt. deg, kan du jo lage en collage eller et lite album? Eller kjøpe en billig ramme til et bilde der hun ser skikkelig teit ut (alltid en slager). Hvis dere alltid drikker te kan du kjøpe en pose te...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...