Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle arrangere juleverksted for noen venninner i år, har gjort det to år tidligere og det har vært kjempekoselig. Vi har tidligere laget både julebakst, julesnop, julekort og diverse småpynt, gjerne av materialsett fra panduro, mens julekortene lager vi på frihånd, bare kjøper inn masse kartong i forskjellige "julete" farger + hvit, klistremerker, bånd, perler etc etc.

Skal noen av dere arrangere juleverksted, og hva skal dere i såfall lage? Supert med oppskrifter/fremgangsmåter på forskjellige ting, og kanskje også lenker til inspirasjon ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier alltid å ha et eller flere juleverksteder før jul, men innholdet varierer. sånn i slutten av november, beg av desember lager vi alltid dørkranser og advents staker/ dekorasjoner. og så må man jo lage litt julekaker og det er alltid hyggelig sammen med veninner, da kan man jo dele litt på kakene også så slipper man å kaste så mye. dessuten pleier jeg og en venninne å lage sylte sammen... så kan man jo ha en dag der man lager julegodt, mannen min er superflink med det, så det er jo koselig det også. I år vurderer vi å lage pepperkakemenn i filt ( tilda) kanskje litt julekort osv så får vi se når det nærmer seg.

Skrevet

Vi her borte er fantastiske til å lage julekort til alle vi kjenner. Det tar lang tid å vi har masse morro med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...