LilleLy Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Nå som vi er igang å prøve er det mye å å tenke på (bli hekta på..) Har et ekstra rom som jeg tenker å innrede som barnerom etter hvert! Lyst utgangspunkt, og tenker å beholde det relativt nøytralt, enten i hvite farger med innslag av rosa eller blått i tekstiler osv... Noen som har gode tips og råd? Sikkert andre interesserte også?!
Gjest Elastica Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Til de litt større barna som er vokst fra sprinkelseng, har jeg seng med uttrekksseng under med skikkelig madrass. Sånn at det er en god soveplass for kamerater som skal overnatte. Jeg husker selv at det var kjipt med en tynn madrass når man skulle overnatt hos venner.
Gjest Elize Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Til de litt større barna som er vokst fra sprinkelseng, har jeg seng med uttrekksseng under med skikkelig madrass. Sånn at det er en god soveplass for kamerater som skal overnatte. Jeg husker selv at det var kjipt med en tynn madrass når man skulle overnatt hos venner. Helt enig, veldig kjipt å sove på en tynn madrass.
LilleLy Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Bra tips! Det er faktisk litt å tenke på ja! Tenker også litt sånn på farger/bilder/praktiske møbler /særlig for dem som har litt mindre plass...
cand.intet Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det finnes en lang tråd med mange bilder om dette inne på et annet forum: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=312206
Mamz76 Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nå som vi er igang å prøve er det mye å å tenke på (bli hekta på..) Har et ekstra rom som jeg tenker å innrede som barnerom etter hvert! Lyst utgangspunkt, og tenker å beholde det relativt nøytralt, enten i hvite farger med innslag av rosa eller blått i tekstiler osv... Noen som har gode tips og råd? Sikkert andre interesserte også?! Hei jeg har netopp pusset opp barnerommet til prinsessene mine, og jeg ble kjempefornøyd det er malt panel i hvit, og lyyys rosa tapet ovenfor, med barbie bord på en vegg skapdørene er malt hvit med lyslilla med rosa skjær prinsessekroner, 3 på hver dør knottene på dørene kjøpte jeg på indiska, med bittesmåspeil på, og hjerte hengere festet på veggen, som er lagd av keramikk med perler og små speilbiter på skal legge inn bilde når jeg er hjemme er innredet med disneyprinsessene hjertehylle for vegg og hylle for gulv, som fås kjøpt på toysourius. storesøster skal få egen rammemadrasseng og lillesøster beholder bamsesengen m sengehest på. sjekk ut denne siden også http://www.lisbethdahl.com/Default.asp?Act...ls&Item=134 Endret 17. oktober 2007 av Mamz76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå