Gjest Tapasbrød Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har oppskrifter på brød til tapas å dele med meg? (Ikke kjeft på meg hvis det ikke er spesielt brød, for jeg har ikke peiling )
GlamCat Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Pleier aldri å bake brød til tapas. Kjøper en ferdig en jeg. En ordentlig bra, fersk steinovnsbrød. Tror det hadde vært litt vanskelig å bake det selv. Har nemlig ikke steinovn
Gjest lissi32 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Sett en vanlig pizzadeig. Kjøp breadspread på Meny. Det er et nydelig hvitløkssmør. Ha på et tynt lag, strø over med gourmetsalt, og bittelitt god olje, før du steker brødet på 200 grader i ti minutt. Jeg lager lange pølser slik at det blir som hvitløksbrødene fra Hattings. Banker de litt flate. Disse er nydelige.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Sett en vanlig pizzadeig. Kjøp breadspread på Meny. Det er et nydelig hvitløkssmør. Ha på et tynt lag, strø over med gourmetsalt, og bittelitt god olje, før du steker brødet på 200 grader i ti minutt. Jeg lager lange pølser slik at det blir som hvitløksbrødene fra Hattings. Banker de litt flate. Disse er nydelige. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg bruker ciabattabrød med soltørkede tomater, oliven og hvotløk. Hakk tomaten og oliven i små biter først. Veldig godt til tapas. Bland en god olivenolje med balsamicoeddik til å dyppe brødet i. Jeg er selv ingen baker, så jeg kjøper ferdig blanding (1-2-3-ciabatta) og det funker bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå