Nutrisse Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Nå er det snart min tur til å ha jentegjengen hjemme en kveld, og jeg er helt tom for ideer om hva jeg kan servere. Det er på kvelden, så greit om det kanskje ikke er altfor "tung" mat. Samtdig er jeg veldig fan av mat hvor det kan gjøres mye på forhånd, men dette er selvfølgelig ikke er must. Liker bare ikke stå i matos rett før gjestene kommer. He, he det var kanskje for mange "kriterier", men alle forslag tas i mot med stor takk!!
Chiquita Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Skal det være middag, eller mer "smårett/snacks"?
Nutrisse Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2007 Vi snakker vel mer i smårett-sjangeren...
Chiquita Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Hva med en kald pasta-salat, kylling-salat, el.l? Med varme rundstykker til?
Nutrisse Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2007 Har en veldig god oppskrift på dette, og det er jo veldig lettvint. Kunne kanskje skrevet dette i innlegget mitt, men det er alternativet hvis jeg ikke plutselig kommer over noe veldig fristende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå