La Guapa Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen (Tex kanskje ) Hvilke kalendere som går i år????? Særlig tenker jeg da på NRK, selvfølgelig. Jule-Guapa
Kayli Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Visstnok en ny serie, "Barnas superjul", basert på "Barnas supershow".
La Guapa Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Visstnok en ny serie, "Barnas superjul", basert på "Barnas supershow". hmpf.....hvor julete blir det da????? VIL HA TILBAKE SKOMAKERGATAAAAAAAAA!!!!! Tusen takk for svar Kayli
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Her hos meg blir det iallefall Skomakergata. Jeg elsker den, og ungene er (heldigvis) for store til ordinær barne-tv nå, så da blir det Skomakeren på oss alle da koooser vi oss Alle som vil er hjertelig velkomne til å være med!
Gjest DDD Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Vil iallfall ikke ha Barnas Supershow-aktige greier, ungene mine liker det ikke. Får vel dra fram en eller annen dvd-serie tenker jeg.
La Guapa Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2007 Her hos meg blir det iallefall Skomakergata. Jeg elsker den, og ungene er (heldigvis) for store til ordinær barne-tv nå, så da blir det Skomakeren på oss alle da koooser vi oss Alle som vil er hjertelig velkomne til å være med! I`m in!
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 ja kom igjen! Barnas superjul er ikke noe for gamle travere som oss
monja Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Vi har gått til innkjøp av Jul i Blåfjell på DVD vi. Den liker både poden og mamma'n og pappa'n godt. På TV2 har jeg hørt snakk om at det blir Olsenbanden Jr.
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Jul i Blåfjell er også fin syns jeg. Vi har den også, men det er lissom Skomakeren som er skikkelg jul da....... :rødme: Ihvertfall for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå