Batseba Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei alle sammen. Jeg har et problem. Trenger en film som passer for 7-åringer, som har musikk i seg. Har allerede sett Happy Feet, og den var jo midt i blinken. Noen som har noen forslag? Trenger dette til i morgen tidlig. Så alle tips er bra for assosiasjonens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 aladin har jo noe musikk løvenes konge dette er jo gamle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. oktober 2007 #3 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den lille havfruen synes jeg er fin. Masse musikk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. oktober 2007 #4 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt sent kanskje, men alle Disney-filmene (kanskje med unntak av Atlantis) har mye sang og musikk i seg. Du har mye å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 15. oktober 2007 #5 Del Skrevet 15. oktober 2007 Atlantis har da musikk i seg, bare ikke så ekstremt mye allsang som disney liker å ha. Samme med Treasure planet. som forresten begge er koselige filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 17. oktober 2007 dette var gode forslag. Er ikke så lett å tenke klart når man er stressa. dessverre var alle svarer for seint. Men jeg kan jo bruke dem neste gang. TUSEN TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 18. oktober 2007 #7 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nysgjerrig som jeg er, lurer jeg på hva du skulle med en musikk film som hastet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skulle vise den for elevene min. (Jobber som lærer) Masse sykdom og andre ulumskheter gjør at vi ikke får gjennomført musikktimene våre skikkelig. Så da hadde det vært fint med en film som var litt relevant. I alle fall lit. Så kan man helder følge det opp på andre måter og bruke det litt i etterkant. F.eks. lage morsomme oppgaver om musikken i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå