Gå til innhold

MD skincare- erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt denne i dag. Har ingen erfaring med merket og sminke er generelt ikke helt min greie. Bortsett fra lip-glosser, mascara og pudder. :)

Noen som har erfaring med dette merket eller produktet?

Ikke så farlig om det er et bom kjøp, ble bestilt helt på impuls. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, trodde det var md-formulations jeg, men det var det visst ikke..

Aldri hørt om merket. Men som en lett farget dagkrem vil jeg tro den fungerer helt fint jeg?..

Skrevet

Godt mulig det er md-formulations. Jeg har som sagt ikke peiling. :)

Kan jo bli gøy å prøve.

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg tror nok MD Skincare og MD Formulations er to vidt forskjellige merker, men utover det har jeg ingen erfaring.

Håper du blir fornøyd. :)

Skrevet

MD Formulations og MD Skincare er to helt forskjellige merker. MD Formulations inneholder glykolsyre (fruktsyrer), noe ikke MD Skincare gjør... Selvom begge heter MD så har de ingenting med hverandre å gjøre. Har forresten ingen erfaring med merket

Skrevet

Takk for svar! :jepp:

Gjest Kristines Clinique
Skrevet
Jeg har bestilt denne i dag. Har ingen erfaring med merket og sminke er generelt ikke helt min greie. Bortsett fra lip-glosser, mascara og pudder. :)

Noen som har erfaring med dette merket eller produktet?

Ikke så farlig om det er et bom kjøp, ble bestilt helt på impuls. :ler:

Hei.Dette produktet finnes ikke på det norske markedet,jeg er selv hudpleier og selger MD-formulations både i min salong og i nettbutikk.Md er det norske markedets ledende spesialserie og prisen du har fått ser ut til å være svært god.Går utifra at det er "ekte vare"...man vet jo aldri i vår piratkopi verden.

Hilsen Kristine

Skrevet

MD skin care og MF formulations ,og MD forte er 3 forskjellige merker.

Bra produkter alle.

Les mer om MD skincare.com

Skrevet

*kremt*

Md forte er samme merke som Md formulations bare så det er sagt. Forte er en sterkere utgave av md formulations som krever samarbeid med hudlege for å få selge.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Den er bestilt fra Strawberrynet, trodde det var ekte varer der...Uansett blir det spennende å prøve! Var 50% rabatt på den, så da ble den veldig billig. Mulig det er en veldig stygg farge på den. Får bare vente å se.

Skrevet

Det er helt sikkert ekte vare.tror nok ikke Strawberry våger å ødelegge sitt gode navn å rykte.er verden størte net side meg skincare og kosmetikk,

Ser at MDskincare er dobbelt så dyr på skinstore.com.Håper på tilbakemelding .TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...