Gjest TRINE-79 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Her er jeg på "kollisjons kurs" med mine to beste veninner. De tenner å "bånn suge" og foretrekker medium størrelser for munn sex, mens det er ingen ting som tenner meg mer enn synet av en stor. Leke med den og ikke minst suge, selv om det blir litt slitsomt i kjeve partiet. Særlig et stort kuk hode pirrer! :rødme: Når det kommer til selve akten er det merkelig nok motsatt.......jeg trives best med en normal, mens de vil ha det stort. Men det er en annen diskusjon! Opphissende å suge på noe stort! Trine
Gjest TRINE-79 Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Hva legger du i stort? Bruker ikke å måle menn, jeg......kun øyemål! Den største jeg har hatt kunne jeg holde med begge hender og enda suge på hodet, og fingrene nådde akkurat rundt skaftet. Han var deilig svær men aner ikke noe om hvor mange cm hit eller dit! Men det ble KUN hender og munn i det tilfellet, så store er bare vonde å få inn i seg. :gråte: Opphissende å leke med i alle fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå