Chans Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg vet at det allerede kryr av tråder der man gir råd til kalendergaver, men jeg lager en ny en likevel. Denne gangen er det nemlig ikke snakk om gaver til et barn eller en ølkåt ektemann, så målgruppen blir litt annerledes for denne kalenderen. Samboeren min er en kjekk ung mann i starten av 20-årene, og jeg trenger hjelp til å finne på ting for å fylle ut alle 24 lukene. Så langt har jeg både nokså dyre (opptil 200 kr.) og forholdsvis billige gaver, og jeg er åpen for forslag i alle prisklasser! Her er ting jeg allerede har skaffet eller bestemt meg for (Harry, hvis du leser dette, SLUTT å lese med én gang! Du vil da ikke ødelegge overraskelsen?): • Et par CD'er • Et julehefte • En sånn billig sjokoladekalender (den får han naturligvis . des.) • Pepperkakedeig og former (jeg tenker at vi kan bake sammen en dag!) • Et musikkblad • Kanskje litt godteri for å fylle opp litt • Tegnebok og fargestifter (det har faktisk slått an før!) • En flaske vin til en fredag eller lørdag jeg vet vi begge skal ut • Kanskje et sånt derre lodd? Flax-lodd eller noe? • DVD'er. Jeg har allerede kjøpt en julefilm jeg vet han liker, og tror julaftengaven kommer til å bli en litt dyr boks eller noe. Ytterligere forslag tas imot med takk! Endret 14. oktober 2007 av Chans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå