Gå til innhold

Mors bursdag

Gjest Gjest_Kristin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Heihei alle sammen :)

Jeg har fått gode svar og tips her før, så prøver igjen :jepp:

Situasjonen er som følger:

Min mor blir 60 år i januar. Og jeg m mine to sønner er hennes eneste familie. Jeg ønsker naturligvis å gjøre stas på henne da hun fyller år, og spesielt nå da det er rundt :)

Men hindringene står desverre i kø, og det er disse jeg trenger hjelp/tips for å overkomme eller gå rundt.

Først og fremst har det seg slik at jeg er student og alene med mine to barn. Ergo har jeg svært lite å bruke på en slik feiring.

I tillegg er min mor ufør med en del smerter og noe bevegelseshemming, så det er uaktuelt å ta henne med på fex en tur. En annen ting er at hun pga disse problemene ikke orker å være i folkesamlinger over tid. Jeg tenker da ifht å holde en fest for henne. Og det er forsåvidt heller ikke så veldig mange det ville være naturlig å be i en slik gathering.

Så mitt spørsmål til dere er altså; har noen et tips om noe helt spesielt vi kan gjøre for eller med min mor i forbindelse med hennes feiring?

Har noen gjort noe spesielt og unikt for et annet menneske, som de vil dele med meg?

Takker for oppmerksomheten så langt, og håper på kreative forslag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Så fine tanker du har :)

Jeg er ikke så flink på sånne spesielle ting som dette, men bor hun i hus med hage?

Kanskje dere kan fikse i hagen hennes, en slags dugnad altså!

Rake løv, fjerne det som er vissent mm - leie en container å kaste ting hun har som er overflødige å klar for "skrapern"

----

Kanskje dere i familien kan ordne et opphold på et SPA hotell eller noe lignende.

:)

Endret av Silmarill
Skrevet

Slik det virker, er det beste dere kan gjøre for henne å ha en samling med nærmeste familie, kanskje dra hjem til henne og lage en god middag. Gaven kan jo være noen gavekort, der dere skriver at dere vil besøke henne da og da, ta med vafler eller noe sånt, ta vindusvasken, skifte gardiner eller andre ting hun trenger hjelp til.

Skrevet
Så fine tanker du har :)

Jeg er ikke så flink på sånne spesielle ting som dette, men bor hun i hus med hage?

Kanskje dere kan fikse i hagen hennes, en slags dugnad altså!

Rake løv, fjerne det som er vissent mm - leie en container å kaste ting hun har som er overflødige å klar for "skrapern"

----

Kanskje dere i familien kan ordne et opphold på et SPA hotell eller noe lignende.

:)

Dette syns jeg var en fin ide. Eller pusse om et rom for henne, hvis hun misliker noen av rommene sine da. Nå vet jeg jo ikke hvor store barna dine er men kanskje de kan være med på opppussningen. Man kommer langt med et par malingsspann.

Skrevet

Hei igjen :)

Husket passordet mitt, og da ble jeg plutselig medlem igjen gitt

:jepp:

Tusen takk for svar, og jeg skal prate med guttene om dette er ting vi kan få til :)

Kjempefint med innspill fra andre.

Take care now, bye bye then

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...