Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med chanel sin foundation innocence? eller pro lumiere, hvordan er disse på litt tørr hud? hvordan er dekkevnen. Likte at det skal være litt lysreflekterende pigmenter i innocence, men er usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Jeg er hudpleier selv og har prøvd ut det meste.Den beste foundationen er i.d. bereminerals!Den er i pulverfor men blir smeltet inn i makeupbørsten før påføring.Den er dekkende uten å tette til porene,du ser ikke sminket ut...ser faktisk ut som et naturlig slør over huden.Legger seg ikke i porene og inneholder faktor 15.Jeg selger denne i bøtter og spann til kundene mine som er i alle aldersgrupper.De elsker den.Prøv den da!

Hilsen Kristine

Skrevet

Jeg vet det...., har den men jeg liker å ha en flytende foundation i tillegg.

Gjest Deception
Skrevet

Teint Innocence er nydelig, men for meg dekker den litt for mye. Dessverre er den ikke så egnet på tørr hud, for jeg fant ut at den gjorde huden blank fordi den ikke inneholder olje. Jeg ville heller gått for noe mer fuktgivende, for eksempel Vitalumiere.

Mineralfoundation er også et godt tips, men krever et godt underlag med bra fuktighetskrem under.

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Jeg ville heller gått for noe mer fuktgivende, for eksempel Vitalumiere.

Vitalumiere er veldig bra!

Skrevet

Jeg har hatt vitalumiere, den er god den, men er litt lei av den.

Har noen erfaring med den pro lumiere foundation da?

Hvordan er den til tørr hud?

Har den lysreflekterende pigmenter?

Hvordan er dekkevnen?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har bare prøvd Pro Lumiere på hånden, og oppfattet den som veldig dekkende. Den inneholder lysreflekterende partikler.

Skrevet

Er det noen andre her som har erfaring med pro lumiere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...