Gå til innhold

TV-shop - fin form kjapt og enkelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sittende å se på TV-shop en stund hvor de reklamert for et slags belte som fikk muskelene til trekke seg fort sammen og slik ville man komme kjapt og enkelt i fin form, eller få bedre muskler og se bedre ut. Er egentlig nysgjerrig på dette faktisk fungerer? F.eks. ble det sagt at 10 min med beltet tilsvarte 600 sit-ups.....

Noen som har prøvd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva tror du selv?

Det FINNES såkalte muskelstimulerende aparater som virker. Om det er et varig resultat vet jeg ikke. Jeg er også ganske skeptisk til å sende strøm igjennom kroppen som en daglig foreteelse.

Men jeg tviler på at ting solgt på TV-shop er tingen. Det er med dette som det er med mye annet: hadde det vært så fantastisk hadde vi brukt det alle sammen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Dessuten: Det eneste du gjør er å stramme magemusklene og slippe dem igjen - omtrent som ved situps. Det vil si at resultatet er stramme magemuskler. Dette hjelper ikke mot alt fettet utenpå og det at man skal komme i "fin form" er noe feil bruk av uttrykket for dette aparatet gjør ingenting for kondisen din.

Gjest Kristin_
Skrevet (endret)

Muskelstimulatorer er i mine øyne kun for folk som er for syke til å kunne trene på vanlig måte, men som vil unngå muskelsvin (og da brukes mye mer fancy apparater). Og nei, du blir ikke kvitt magefettet på den måten, du styrker bare (muligens) musklene på undersiden.

Jeg ville brukt pengene på så mange måneder du fikk på det lokale treningsstudioet i stedet. Jeg lover at det funker myyye bedre ;)

Endret av Kristin_
Skrevet

De reklamene er utrolig komiske. Fascinerende komiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...