Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei alle samme :wink:

jeg er ei dame på 25 som er er veldig slank.bruker str 34 i klær.har tenkt å kjøpe meg ei pen våråpe,men hvor?sliter skikkelig, finner INGENTING! vær snille å hjelp meg.på forhånd takk :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Prøv Benetton. De har mange fine kåper og fører ganske små størrelser så vidt jeg vet...

Gjest shopoholic
Skrevet

hei, for å være helt erlig så er kåpe litt kjerring. prøv deg heller med en cord, dongeri eller skinn blazer. drendy som bare det og de har det i de fleste butikker til en billig penge. prøv bikbok, hennes eller veromoda... :)

Gjest Étoile
Skrevet

Eller en trenchcoat - som er "kåpe" OG trendy.... Sisley (på Benetton) har en nyydelig beige trenchcoat m/klassisk snitt.

Skrevet

hei, for å være helt erlig så er kåpe litt kjerring. prøv deg heller med en cord, dongeri eller skinn blazer. drendy som bare det og de har det i de fleste butikker til en billig penge. prøv bikbok, hennes eller veromoda...

Skinn blazer? Det hørtes vel ikke så veldig trendy ut... 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

tusen takk for alle svar :lol: ønsker alle her i kg en strålende vårdag :briller:

Gjest Shopoholic
Skrevet

En brun skinnblazer kan være ganske chic jo! Kanskje ikke "trendy" men en de har på bikbok er ganske fin assa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...