Gjest anetten Skrevet 14. oktober 2007 #1 Del Skrevet 14. oktober 2007 This is the story; jeg trenger råd! Flyttet i høst til en ny by, og siden jeg bodde langt unna tok jeg den første og beste hybelen jeg fikk. Skulle leie av en gutt, ante ikke hvem han var. Gutten er superkoselig, omtenksom, søt og singel (hepphepp)! Så nå bor vi sammen, og jeg er forelska. Aner ikke helt hvor jeg har han, men han virker ikke helt fjern. Vi gjør mye sammen: trener, spiser, snakker, fester etc., men det har ikke skjedd noe major fysiske greier..begge er sjenerte.. men vi sitter tett i sofaen når vi ser på film til langt på natt, og tuller mye med erotikk og slikt. Han har spurt meg om veldig mange intime ting om gutter, forhold, sjekking, sex etc .. spør alltid dagen derpå om jeg fant noen kjekke gutter på byen(; Har han vært botre en weekend spør han alltid om jeg har savnet han Noen som kan antyde hvor jeg muligens har denne fyren? Har pinlig lite lyst til å prøve meg på han siden vi dog bor sammen..så grensene her er veldig ømfintlige føler jeg.. Aner som sagt ikke om han liker meg på en annen måte enn som en venn, om han synes jeg er fin etc .. What to do??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 14. oktober 2007 #2 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er vanskelig å gjøre noe indirekte på den måten. Tror du må lette litt på sløret. Finnes ingen vag måte å få vite noe sikkert på. Er framgangsmåten vag, blir svaret som regel deretter; vagt. Er det så farlig å hinte litt mer direkte? Flørte litt mer? Verste som kan skje er jo en avvisning, men siden dere er venner blir nok den av vennlig karakter, den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er på grunn av situasjoner som denne vi har alkohol. Del et par flasker vin en kveld. Er følelsene gjensige skulle det ikke være vanskelig å finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anetten Skrevet 14. oktober 2007 #4 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er på grunn av situasjoner som denne vi har alkohol. Del et par flasker vin en kveld. Er følelsene gjensige skulle det ikke være vanskelig å finne ut av det. oh det kan bli pinlig dagen etterpå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #5 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han har antagelig en eller annen greie han er redd for å fortelle deg. Han har kanskje liten tiss eller han er varulv ved fullmåne. Derfor vil han bli helt sikker på at du vil godta ham før han åpner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 14. oktober 2007 #6 Del Skrevet 14. oktober 2007 alltid gøy å lese om gryende forelskelse! Kan du ikke bare holde på som du gjør, ta tiden til hjelp, så ser du hva som skjer. høres jo lovende ut, og husk at det er denne litt usikre perioden som er noe av det aller mest spennende i et forhold (synes iallfall jeg..). Ikke at man kan rangere sånn sett, men det er iallfall en sinnsykt god opplevelse, som kan vare veldig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anetten Skrevet 19. oktober 2007 #7 Del Skrevet 19. oktober 2007 er nok lurt å ta d som d kommer ja..i går var vi ute, og da rota vi :love: ingen pinlige blikk i dag morges, heller tvert om..kanskje han faktisk er interessert **in love** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå