Gjest yngve Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 For et drøyt år siden kjøpte jeg en penisring på Kondomeriet, i silikon med perler rundt. Som singel har jeg ikke jevnlig sex, men når det først skjer kan det vare desto lenger. Og da melder problemene seg. 1. Jeg har fått en slags allergi i form av små rundte flekker rundt om på kroppen - kommer og går - og ofte etter lange økter. Men jeg kan også oppleve det i "tørketider", altså uten at jeg har hatt ringen på. Noen som har opplevd lignende plager? 2. Ved full ereksjon er det noen ganger direkte VONDT. Blodårene svulmer så overflaten nærmest blir knudrete. For partnerne har det vært ok, fordi de liker friksjonen kombinert med tykkelsen. (Den er mellom 15 og 16 i omkrets.) Lurer på om det finnes penis"ringer" av annet materiale, f.eks. bånd som man kan stramme så hardt man vil og evt feste med borrelås e.l.? Jeg vil nødig slutte med penisring, for den gir utvilsomt nytte for seg i form av hardere og mer langvarig ereksjon, sterkere orgasmer og muligens litt ekstra størrelse. Anybody? Yngve
Gjest lissi32 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Vi bestilte en på orion som man kan stramme selv så mye man vil. Slike i silikon strammer ikke nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå