Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Ja, ålesund- brudene har en egen tråd, da kan vel vi også ha det. her kan vi jo skrive ned litt om hvilke lokaler, kirke, fotograf, frisør osv vi har planer eller har valgt å bruke. litt tanker omkring ting, og alt av hva man måtte ønske. skal vi prøve på det? artig å se hvor mange av oss det er her inne også.
skogis Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 skal vi prøve på det? artig å se hvor mange av oss det er her inne også.
Gjest *marie* Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Nå er vel ikke Moss akkurat Fredrikstad eller omegn til Fredrikstad,men det er jo i nærheten da? Så følger gjerne med på tråden :-D
Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Nå er vel ikke Moss akkurat Fredrikstad eller omegn til Fredrikstad,men det er jo i nærheten da? Så følger gjerne med på tråden :-D mossinger kan selvfølgelig slenge seg på. bare kost det. skal du være.
Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 hyggelig om dere som allerede har giftet dere vil komme med innspill også. kanskje dere har noe dere kan dele med oss? noe dere feks absolutt anbefaler eller ikke anbefaler av div ting osv.
Gjest Linn24 Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 jeg bor forresten i fredrikstad. vi skal gifte oss 09.08.08. har allerede fått en god del på plass. av de mest viktige tingene så er det frisør og leiebil som mangler. ellers er det litt småtteri. men som skogis skriver... det er lang tid igjen.
skogis Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Godt med alt som er unnagjort. Vi er klare med lokale middag musikk under vielsen kjole sko frisør er bestilt transport kaker duker rød løper forlover gjesteliste Skal lage innbydelser selv og pynte lokalet som festen skal være på. Er ikke førstegangs brud men allikevel vil vi ha en fin dag og en fest som vi vil huske. Det som står igjen nå er slikt en kan småjobbe med utover og det skal jo være en koselig tid ikke bare kjas og mas.
Gjest Linn24 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 kommet langt i planleggingen dere da skogis. klart dere skal ha en minnerik dag selv om du ikke er førstegangsbrud dette er vi ferdige med: Kirke glemmen 09.08.08 brudemarsj (tror det blir Wagner fra Lohengrin inn, og En midtsommernatts Drøm ut.) Lokale forlovere begge skal ha kvinnelige forlovere. har valgt barndomsvenner. så da var det det som falt mest naturlig. brudepiker toastmaster gjesteliste fotograf antrekk til meg brudekjole slør underskjørt blomster til lokalet det ordner de vi leier lokale med. bordekking trenger faktisk ikke å tenke på noe til lokalet. bortsett fra kurver til toalettene som flere her har nevn, og som er utrolig smart. lys hvit tøy duk hvite tøy servietter hvitt rosendahl servise glass av alle slag sølv bestikk hvis det er go`vær slenger ho ut den røde løperen.
skogis Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har tenkt på Brudemarsj fra seljord opp og gabriels obo når vi er ferdige,blir litt annderledes siden vi skal ha det ute. I stedet for salme skal vi ha Kjærlighetsvisa. Vi skal ha middagen ute så der slipper jeg å tenke på noe som helst Har bestilt servietter med tekst til vennefesten, det skal fargene være creme,brun og litt bergunder. Dette for å holde fargene som er på kjole og blomster. Toner det litt ned men det skal allikelvel ikke være tvil om at det er bryllup som feires. Skal leie inn musikk men der er vi ikke kommet i boks ennå. Er 40 år men blir revet med når det gjelder planlegging,var i tvil om jeg skulle være med her på forumet men klarte jo ikke å holde meg vekk...
Gjest *marie* Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Skjønner ikke hvordan folk ikke kan bli revet med jeg.... tenker på bryllupet minst en gang i timen jeg Skikkelig bridezilla tror jeg. Det vi ikke har klart,som jeg gjerne vil ha klart er musikk: Tenker da både på kvinnelig solist til kirken og til festen mangler jeg både pianist og musiker til dansen
Gjest Linn24 Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Skjønner ikke hvordan folk ikke kan bli revet med jeg.... tenker på bryllupet minst en gang i timen jeg Skikkelig bridezilla tror jeg. jeg også. og jeg "tenker" høyt til og med. folk må vel nesten bli dritt lei bryllupet før dagen. 40 år er ingen alder skogis. bare ungjenta du da jo. man er jo lig velkommen til bryllupsforumet uansett alder da.
MellonCollie Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Vi skal gifte oss i Fredrikstad i 2009, så jeg henger meg med på denne tråden for å følge med på de tipsene dere har
Gjest Linn24 Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Vi skal gifte oss i Fredrikstad i 2009, så jeg henger meg med på denne tråden for å følge med på de tipsene dere har sniktitta litt på sia di. ser dere skal ha festen i grunnmurede. der er det superfint da:) hvem kirke skal dere vie dere i da???
Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Tips til bryllupskake! www.agtartatelje.se
LilleSolstråle Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg slenger meg med her hos dere jeg er også Østfold-brud,så det er fint å ha en tråd med folk i nærheten. Litt lettere å få tips og råd om diverse i området da
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 Slenger meg inn her jeg også. Selv om jeg er gift 07.07.07. Var så heldig å få verdens nydeligste kjole, skreddersydd hos MirasMiras. En liten kjolesalong på Gressvik, Hadde bestillet kjolen en annen plass, men fikk vite 3 uker før at kjolen ikke kom. Og hun som driver MirasMiras fikk sendt en i superfart fra sin produsent og kjolen satt som et skudd og kostet bare 4500 kroner. Tror hun har nettside mirasmiras.no eller .net tror jeg det var. Fikk gratis tiara på kjøpet også. Kake og lokale ordnet foreldrene mine, og mannen min leide seg dress. brudepikekjoler fikk vi også for 500 kroner stykke på samme sted som brudekjolen.
skogis Skrevet 25. oktober 2007 #17 Skrevet 25. oktober 2007 Hei igjen Stille her- men vi har nå kommet litt lenger på vei med å få ting på plass. Vi har bestilt rød løper til utebruk, ga opp å få ordnet det selv. Lettere å ta en telefon Ellers da - skjer det noe hos dere på denne fronten er dere klare med det meste???
Gjest Linn24 Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Synne Marie og gjest-bente. kost at dere henger dere med her også.
Gjest Linn24 Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 Hei igjen Stille her- men vi har nå kommet litt lenger på vei med å få ting på plass. Vi har bestilt rød løper til utebruk, ga opp å få ordnet det selv. Lettere å ta en telefon Ellers da - skjer det noe hos dere på denne fronten er dere klare med det meste??? ja, nå er der stille her. så, bra du fikk ordnet rød løper da. har ikke fått gjort noe mer enda vi.
LilleSolstråle Skrevet 28. oktober 2007 #20 Skrevet 28. oktober 2007 Slenger meg inn her jeg også. Selv om jeg er gift 07.07.07. Var så heldig å få verdens nydeligste kjole, skreddersydd hos MirasMiras. En liten kjolesalong på Gressvik, Hadde bestillet kjolen en annen plass, men fikk vite 3 uker før at kjolen ikke kom. Og hun som driver MirasMiras fikk sendt en i superfart fra sin produsent og kjolen satt som et skudd og kostet bare 4500 kroner. Tror hun har nettside mirasmiras.no eller .net tror jeg det var. Fikk gratis tiara på kjøpet også. Kake og lokale ordnet foreldrene mine, og mannen min leide seg dress. brudepikekjoler fikk vi også for 500 kroner stykke på samme sted som brudekjolen. Ehm,bare lurte på om ho dama du snakker om er flink til å kopiere kjoler??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå