Gå til innhold

kyllinggryte?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har en god oppskrift på kyllinggryte med ris til de vil dele?

Jeg finner ikke noen god oppskrift noen plass..har veldig lyst å ha dette til middag imorgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kylling - Forstek krydret kylling (lår, bryst, hva som helst) sammen med hvitløk, ingefær, paprika og løk. Hell over en boks eller to med tomater, en god skvett fløte ev. kokosmelk og putt i ildfast form, stek i ca 40 min, siste 20 med litt ost på toppen. Det blir fantastisk når du serverer det med ris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig enkel gryte er å steke kyllingfileeter i biter, og så stel løk litt lett. Hell over fløte og tilsett Kikoman, og la det få et oppkok. Denne sausen smaker fantastisk sammen med ris. Kan sikker tha oppi abdre grønnsaker også, men jeg har bare prøvd med løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig enkel gryte er å steke kyllingfileeter i biter, og så stel løk litt lett. Hell over fløte og tilsett Kikoman, og la det få et oppkok. Denne sausen smaker fantastisk sammen med ris. Kan sikker tha oppi abdre grønnsaker også, men jeg har bare prøvd med løk.

mmm...hørtes godt ut..men hva med å tilsette paprika, squash og karri også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker faktisk og koke en pose av Toro's pasta carbonara (tror den heter det) Den med baconbiter i.. så steker jeg strimlet kyllingfilèt og har et tynt lag ost over og gratinerer dette på 200 grader til osten er gyldenbrun...

Serverer med potet på siden :) mmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...