Gå til innhold

Sopranos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å se sopranos forrige sesong, og er fortsatt litt forvirret. Hvem er Phil? Er han en konkurrerende mafiaboss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du mener Phil Leotardo, han var sjefen i Lupertazzi-familien lenge men havna i fengsel på 80-tallet. Kom ut igjen og jobbet for Carmine Sr. Phil er nå sjefen igjen i Lupertazzi-familen, Carmine etterlot han sjefsrollen rett før han døde.

Phil og Tony er fiender ja, de er sjefer for egne familier og prøver å ødelegge for hverandre.

Du burde se alt av sopranos, er utroli gøy serie. Du kan forresten lese om alle rollefigurene på HBO`s sider.

Skrevet

Takk! Men hvorfor fikk han Vito drept? Hvis Vito var i Tonys familie, ikke hans, var han jo til skam for Tony, ikke Phil.

Skrevet

å, jeg har sett alt av sopranos fra sesong 1, det er fantastisk gøy.. men syns det har tapt seg litt i den siste delen av sesong 6 som vises nå! noen som er enig? virker som de bare går og venter på å få avsluttet..

Skrevet

Jeg elsker også Sopranos! Jeg har bare sett frem til og med del én av sesong seks, og håper ikke mariab har rett i at serien taper seg med del to.

Rekk opp hånden de som synes Christopher er kjekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...