Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg begynte å se sopranos forrige sesong, og er fortsatt litt forvirret. Hvem er Phil? Er han en konkurrerende mafiaboss?
B.A. Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Regner med at du mener Phil Leotardo, han var sjefen i Lupertazzi-familien lenge men havna i fengsel på 80-tallet. Kom ut igjen og jobbet for Carmine Sr. Phil er nå sjefen igjen i Lupertazzi-familen, Carmine etterlot han sjefsrollen rett før han døde. Phil og Tony er fiender ja, de er sjefer for egne familier og prøver å ødelegge for hverandre. Du burde se alt av sopranos, er utroli gøy serie. Du kan forresten lese om alle rollefigurene på HBO`s sider.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Takk! Men hvorfor fikk han Vito drept? Hvis Vito var i Tonys familie, ikke hans, var han jo til skam for Tony, ikke Phil.
B.A. Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 http://www.hbo.com/sopranos/cast/character...spatafore.shtml Her kan du lese om hva som skjedde med Vito og hva som har skjedd tidligere med alle i serien:)
mariab Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 å, jeg har sett alt av sopranos fra sesong 1, det er fantastisk gøy.. men syns det har tapt seg litt i den siste delen av sesong 6 som vises nå! noen som er enig? virker som de bare går og venter på å få avsluttet..
Chans Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg elsker også Sopranos! Jeg har bare sett frem til og med del én av sesong seks, og håper ikke mariab har rett i at serien taper seg med del to. Rekk opp hånden de som synes Christopher er kjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå