Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. oktober 2007 #1 Skrevet 14. oktober 2007 Det hadde vert interessant å vite hvor kjekke mennene på KG egentlig er. Er de stygge, helt greie eller rett og slett kjekke? Forestiller meg at de fleste kanskje er lave, noen er overvektige og smørblide mens kanskkje ingen er kjekke? Hvis ingen er kjekke, hvor er de tiltrekkende folkene hvis de ikke er på nettet? Er det noe spesielt med KG somPia tiltrekker seg stygge og uattraktive menn? Hm.............................
Gjest Ulva35 Skrevet 14. oktober 2007 #2 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror kg mennene er akkurat som vanlige menn. Noen kjekke, noen mindre kjekke, akkurat som i den virkelige verden. Men en ting tror jeg de har til felles. De liker seg sammen med kvinner, og det er bra vel?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #3 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er høy og mørk ALLE sier jeg er dødskjekk, stor tiss,bredskuldret, pent hår, flott kropp,sexy rompe :bukke:
mariposa Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er høy og mørk ALLE sier jeg er dødskjekk, stor tiss,bredskuldret, pent hår, flott kropp,sexy rompe :bukke: Snakker ALLE om den store tissen din?
Gjest Ulva35 Skrevet 14. oktober 2007 #5 Skrevet 14. oktober 2007 Snakker ALLE om den store tissen din?
caso Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hvordan skrive noe her uten å virke selvgod... Jeg har bilder med copyright på av meg selv Endret 15. oktober 2007 av caso
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Det hadde vert interessant å vite hvor kjekke mennene på KG egentlig er. Er de stygge, helt greie eller rett og slett kjekke? Forestiller meg at de fleste kanskje er lave, noen er overvektige og smørblide mens kanskkje ingen er kjekke? Ok... lavhet, noen ekstra kg, og godt humør trekker ned.. ? ..mens sure, slanke og høye menn er automatisk kjekke.. ?
Caracal Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Selvfølgelig er vi menn som skriver her ufattelig kjekke... Dumt spørsmål.. Caracal.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2007 #10 Skrevet 14. oktober 2007 Snakker ALLE om den store tissen din? Mest meg som snakker om den, men ingen jenter liker menn med kjempestore tissser. Det er så vanskelig å få den til å stå lenge fordi det er så mye blod som skal inn i den om dere skjønner. Når den er fyllt opp blir jo resten av kroppen blodfattig og jeg sliten før jeg får begynt. Så alle snakker vel om den men det er ikke særlig positivt da. Men foruten det er jeg jo veldig kjekk da
Gjest Silmarill Skrevet 14. oktober 2007 #11 Skrevet 14. oktober 2007 Det hadde vert interessant å vite hvor kjekke mennene på KG egentlig er. Er de stygge, helt greie eller rett og slett kjekke? Forestiller meg at de fleste kanskje er lave, noen er overvektige og smørblide mens kanskkje ingen er kjekke? Hvis ingen er kjekke, hvor er de tiltrekkende folkene hvis de ikke er på nettet? Er det noe spesielt med KG somPia tiltrekker seg stygge og uattraktive menn? Hm............................. Hvem skal svare på det da? Vennene til guttene på KG, eller dem selv? Guttene på KG er vel helt vanlige kjekke gutter vil jeg tro, og hva er definisjonen på hva som er pent? Tror det blir vanskelig for guttene å beskrive seg selv! Det er lett å skrive at "jeg er dødskjekk" men i virkeligheten så er det en usannhet og selvsagt omvendt også! Her på KG er det lett å "legge på" og "trekke fra" Jeg kan fremstå som søt og snill, men kan kanskje være veldig stygg og fæl i virkeligheten ...om ikke stygg så slem kanskje....sier ikke at det er tilfelle men hvem vet? Det er det bare jeg som vet, og de som evt kjenner meg, som også er her inne Selv så mener jeg at en person som er både pen i ansiktet og kropp, ikke nødvendigvis er en veldig kjekk person dersom sjarmen ikke er tilstede! Så hva er definisjonen på hva som er pent? Det er faktisk ingen fasitsvar på det, da det kommer helt ann på øye som ser!
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2007 #12 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er like kjekk som en pakke med ost. Litt svett under rette omstendighetene, feks.
Gjest Silmarill Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg er like kjekk som en pakke med ost. Litt svett under rette omstendighetene, feks. Jeg liker smeltet ost Endret 14. oktober 2007 av Silmarill
mariposa Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er like kjekk som en pakke med ost. Litt svett under rette omstendighetene, feks. Dette virker ikke som noen sjarmoffensiv akkurat. Tenkte umiddelbart: Blek,klam og illeluktende.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Dette virker ikke som noen sjarmoffensiv akkurat. Tenkte umiddelbart: Blek,klam og illeluktende. Det er derfor vi er her. Like barn leker best, vettu.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2007 #16 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg liker smeltet ost Jeg aner at du har evne til å smelte denne osten.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2007 #17 Skrevet 14. oktober 2007 Dette virker ikke som noen sjarmoffensiv akkurat. Tenkte umiddelbart: Blek,klam og illeluktende. Den dagen jeg er på noen sjarmoffansiv.... HAH!
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. oktober 2007 #18 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis dere hadde sett på Miss Universe i dag, så kunne dere lært en verdifull lekse. På spørsmål om det i noen tilfeller kunne forsvares at kvinner brukte sin skjønnhet til å oppnå ting, så svarte hun at det er bra å være pen på utsiden, men det er enda viktigere å være pen på innsiden også. Tenk litt på den, dere
Mann 42 Skrevet 14. oktober 2007 #19 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis dere hadde sett på Miss Universe i dag, så kunne dere lært en verdifull lekse. På spørsmål om det i noen tilfeller kunne forsvares at kvinner brukte sin skjønnhet til å oppnå ting, så svarte hun at det er bra å være pen på utsiden, men det er enda viktigere å være pen på innsiden også. Tenk litt på den, dere Ja, skjønnheten kommer innenfra. Og så er det veldig dumt med krig og fred og politikk og sånn
Gjest Moncler Skrevet 14. oktober 2007 #20 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis dere hadde sett på Miss Universe i dag, så kunne dere lært en verdifull lekse. På spørsmål om det i noen tilfeller kunne forsvares at kvinner brukte sin skjønnhet til å oppnå ting, så svarte hun at det er bra å være pen på utsiden, men det er enda viktigere å være pen på innsiden også. Tenk litt på den, dere Det er vel bare "misser" som kan finne på å si noe så uorginalt og klisjeaktig. Alle vet at innsiden på et menneske teller, men det er først når du klarer å overse utsiden at du virkelig ser et menneske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå