Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg har fått mitt første Dermalogica produkt for ikke så lenge siden å jeg har aldri prøvd noe så bra! Bruker den Anti bac rensen. Jeg har blandingshud med tørr overflate og svarte prikker og fet hud under på en måte, får også kviser. Er dette den rette rensen for meg? Hvilken fuktighetskrem bør jeg kjøpe? Kommer absolutt til å fortsette med dette merket!!!!!

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet (endret)

Kanskje du kan søke etter Dermalogica-tråder i forumet? Temaet har nemlig vært oppe utallige ganger tidligere, og du finner sikkert mye informasjon der hvis du leter litt. :)

Endret av Deception
Gjest lucky!74
Skrevet
Kanskje du kan søke etter Dermalogica-tråder i forumet? Temaet har nemlig vært oppe utallige ganger tidligere, og du finner sikkert mye informasjon der hvis du leter litt. :)

Har gjort det men kunne tenke meg å få noen spørsmål og svar fordet jeg :) kanskje kjedelig for noen men det får gå!

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Active moist? Jeg er dermalogica-fan, og har samme hudtype som deg. Jeg bruker active moist. den fungerer veldig bra på min hud.

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Jeg opplevde samme forelskelse den første tiden etter at jeg kjøpte Anti-bac.

Men det gikk fort over.. Den var aaaltfor sterk, så jeg endte opp med knusktørr hud. Derfor støtter jeg forslaget om active moist, selv om det ikke hjalp for meg.

Skrevet

Men bruker du Dermalogica enda, Merneith? (bare andre produkter selvfølgelig)

Jeg har nemlig bestilt en rens som burde være her mandag eller tirsdag og jeg er så gira. Gleder meg skikkelig til å teste det ut:)

Bestilte Special Cleansing Gel og har tørr normale kinn og litt fet T-sone.

Skrevet

Jeg har prøvd Special Cleansing Gel, den ble litt for sterk for meg.

Jeg bruker ellers Ultracalming Cleanser og SSC, og er fornøyd med det. :)

Skrevet
Men bruker du Dermalogica enda, Merneith? (bare andre produkter selvfølgelig)

Jeg har nemlig bestilt en rens som burde være her mandag eller tirsdag og jeg er så gira. Gleder meg skikkelig til å teste det ut:)

Bestilte Special Cleansing Gel og har tørr normale kinn og litt fet T-sone.

Bruker ikke Dermalogica nå, men likte vel i grunnen Ultracalming cleanser. Både dermal clay og special cleansing gel var for uttørkende for meg. Så man kan vel si at jeg har prøvd det meste fra Dermalogica snart :ler:

Selv om jeg ikke har så veldig tørr hud (blandingshud med tendenser til blankhet) så har jeg oppdaget at de mildeste produktene gir meg finest hud som varer hele dagen. Blir så blank og oljete av sterkere produkter.

Skrevet

Bra du lagde denne tråde :)

Har visst selv blandingshud, og har lyst å prøve Dermalogica.

Gjest lucky!74
Skrevet
Jeg opplevde samme forelskelse den første tiden etter at jeg kjøpte Anti-bac.

Men det gikk fort over.. Den var aaaltfor sterk, så jeg endte opp med knusktørr hud. Derfor støtter jeg forslaget om active moist, selv om det ikke hjalp for meg.

Har nok en følelse at den kanskje er litt sterk ja, men bruker aberele akkurat nå så jeg ville hatt tørr hud uansett. Men tror nok kanskje jeg skal bytte til en mildere rens for å være snillere med huden min.

Gjest lucky!74
Skrevet
Jeg har fått mitt første Dermalogica produkt for ikke så lenge siden å jeg har aldri prøvd noe så bra! Bruker den Anti bac rensen. Jeg har blandingshud med tørr overflate og svarte prikker og fet hud under på en måte, får også kviser. Er dette den rette rensen for meg? Hvilken fuktighetskrem bør jeg kjøpe? Kommer absolutt til å fortsette med dette merket!!!!!

Hva bruker dere?

Virker som det er lurt å bruke den mildeste rensen etter deres erfaringer. Siden dere har prøvd endel har dere kanskje råd om fuktighetskrem også, mye fukt som ikke gir kviser.

Gjest lucky!74
Skrevet
Virker som det er lurt å bruke den mildeste rensen etter deres erfaringer. Siden dere har prøvd endel har dere kanskje råd om fuktighetskrem også, mye fukt som ikke gir kviser.

Active moist ja. Litt treg i toppen i dag! Trodde det var en rens før jeg fikk tenkt meg om.

Skrevet

Har begynt å abbonere på Costume nå, og da får jeg denne i velkomstgave.

Gleder meg til å prøve Dermalogica. Har kombinasjonshud, så vet ikke hvordan de vil bli på meg.

Disse er med i pakken:

Special Cleansing Gel 59ml

Multi-Active Toner 59ml

Skin Smoothing Cream 22ml

Gentle Cream Exfoliant 10ml

Har Gentle Cream Exfoliant fra før, og liker den kjempegodt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk min første Dermalogica rens i dag (Special Cleansing Gel) og har hittil bare prøvd den en gang, men må si det er den beste følelsen jeg har fått fra en rens etter en gangs bruk. Deilig mot huden, og føler meg fortsatt fresh, selv om det er mange timer siden jeg rensa huden!

Men så lurer jeg på:

Fikk dere mange kviser etter å ha begynt med Dermalogica, og hvor lang tid tok det ca før man får pen og strålende hud?

Nå har ikke jeg noen kviser (*bank i bordet*), men jeg har noen små kvisearr her og der, litt fet noen steder og noen hudormer som jeg gjerne vil bli kvitt.

Når kan jeg forvente å se resultater?:)

Skrevet

Skal nok mer enn bare riktig rens til å få pen hud. God rens er vel mer preventivt. Anbefaler skin prep scrub el daily microfoliant for å få mer effekt. Bruker det, special cleansing gel og skin smoothing cream. Har gjort det noen år nå og har ikke synlige porer på nesa og rundt den lengre. Får heller aldri sorte prikker lengre. Mot arr kan jeg anbefale krystallsliping. Må ha en del behandlinger før det hjelper men verdt det for min del iaf.

Men har som sagt brukt dermalogica i fire-fem år el noe. Kjøpte fuktighetskrem først og deretter bare flere og flere produkter. Det jeg bruker i dag begynte jeg med for ca to år siden.

Gjest lucky!74
Skrevet
Skal nok mer enn bare riktig rens til å få pen hud. God rens er vel mer preventivt. Anbefaler skin prep scrub el daily microfoliant for å få mer effekt. Bruker det, special cleansing gel og skin smoothing cream. Har gjort det noen år nå og har ikke synlige porer på nesa og rundt den lengre. Får heller aldri sorte prikker lengre. Mot arr kan jeg anbefale krystallsliping. Må ha en del behandlinger før det hjelper men verdt det for min del iaf.

Men har som sagt brukt dermalogica i fire-fem år el noe. Kjøpte fuktighetskrem først og deretter bare flere og flere produkter. Det jeg bruker i dag begynte jeg med for ca to år siden.

Blir usikker på hvilken rens jeg bør velge. Har bestilt Active moist og tror nok den er riktig for meg. Men er usikker på om calming cleanseren er sterk nok for meg siden jeg har hudormer og noen kviseutbrudd. Anti bac blei ihvertfall alt for sterk, flassa masse.. Må bare prøve meg frem antagelig. Noen med hudormer og litt blank hud som er fornøyd med Ultra calming?

Skrevet

Har lyst til å kjøpe Daily Microfoliant fra SN, men det er så dyrt.. I hvert fall når toll og mva kommer i tillegg.. Hvor mye blir det i tillegg på en vare som koster 330 kr?

Skrevet
Har lyst til å kjøpe Daily Microfoliant fra SN, men det er så dyrt.. I hvert fall når toll og mva kommer i tillegg.. Hvor mye blir det i tillegg på en vare som koster 330 kr?

Kjøp på - Ebay - .

Skrevet

Unnskyld at jeg spør så mye.. men hvilken fuktighetskrem fra D. passer best til en hud som er normal med så vidt litt fete kinn og store porer?

Har ikke veldig fet hud, og rensen tørker ut huden bitte litt..

Gjest lucky!74
Skrevet
Unnskyld at jeg spør så mye.. men hvilken fuktighetskrem fra D. passer best til en hud som er normal med så vidt litt fete kinn og store porer?

Har ikke veldig fet hud, og rensen tørker ut huden bitte litt..

Virker som rensene fra D er sterke. Jeg måtte kutte ut min Anti bac og har bestilt ultra calming. Har omtrenet samme hud som deg og er usikker på hvilken rens som egentlig er bra for meg.

Ellers er det visst to fuktighetskremer som er ok. Active moist skal jeg prøve, mye fukt og bra for litt uren hud. Skin smooting krem har mer fukt og passer bra om vinteren eller visst du har tørrere hud. Jeg får snart active moist krem og ultra calming rens så jeg kan fortelle deg hvordan det går. Får også en prøve pakke med div D produkter så håper å finne den riktige etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...