Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Voice of Europe her om dagen, og måtte bare ha denne kåpa

Men har sett at den reklameres for, både i blad og på tv, så lurer på om det er en "mainstream" kåpe :klø:

Jeg er ganske kjedelig i klesveien, så for meg var jo dette en litt spesiell kåpe. (kjedelig når halve byen har likens kåpe)

Hva synes dere om kåpa?

Noen tips om hva kan jeg bruke den til?

På forhånd takk for svar :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var på Voice of Europe her om dagen, og måtte bare ha denne kåpa

Men har sett at den reklameres for, både i blad og på tv, så lurer på om det er en "mainstream" kåpe :klø:

Jeg er ganske kjedelig i klesveien, så for meg var jo dette en litt spesiell kåpe. (kjedelig når halve byen har likens kåpe)

Hva synes dere om kåpa?

Noen tips om hva kan jeg bruke den til?

På forhånd takk for svar :smile:

Kåpen var kjempefin, men den krever at den sitter bra ja, og det gjorde den jo på deg, sa du :) Jeg har ikke sett noen med helt lik kåpe. Kneppingen er jo litt spesiell...men TYPEN kåpe er jo vanlig, men det er jo greit, da..hehe. Kjøpte du rød?

Skrevet

Den var veldig kul:D Synes den var hadde både klasse men samtidig ungdommelig preg:) Synes du skal gå for den om den sitter bra på deg. Nydelig i rød da:)

Skrevet

Kåpa ser kjempe fin ut! :jepp:

Har du den i rød? Jeg er på jakt etter en rød kåpe, fant en på nettet her en dag, men finner den ikke i butikken. :frustrert:

Gjest damatilrupert
Skrevet

Kjempefin! Hvor mye kostet den?

Skrevet

Kjøpte den i rød ja. De hadde den i svart også. Den kostet 1300 kr.

Og er heldigvis ikke en prosent acryl i den

Skrevet

Den var veldig søt!

Jeg tror jeg så en jente med den i sort i dag, synes den er morsommere i rød. :)

Hva du kan bruke den til? Eller hva du kan bruke til den?

Jeg tenker du kan bruke den til både korte skjørt og smale bukser. Tror den vil se litt feilproposjonert ut med vide bukser eller lange skjørt, samme om de er vide eller smale.

Ser for meg å ha sort og / eller hvitt tilbehør. Tenker at hvit lue, skjerf og votter vil gjøre den veldig søt, men sort lue, skjerf og votter kan bli litt tøff. Tror noe alpelueliknende vil være veldig fint. :)

Skrevet

Synes også at denne så veldig fin ut i rødt...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...