Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #1 Skrevet 13. oktober 2007 Katten min kom akkurat inn etter en liten luftetur, hun hadde vært ute i 2 timer. Hun er ikke vant til å være ute, men hun har vært litt ute i det siste. Hun er litt redd for å være ute, så hun pleier å sitte under en busk ved inngangsdøra. Nå når hun kom inn så virker hun i elendig form, hun puster og peser og det surkler i brystet hennes. Hun ligger med halvåpen munn med tunga litt ut, virker ikke i form. Jeg ringte døgnvakt dyrlege og han sa at han trodde at hun hadde blitt skremt når hun var ute, og derfor reagerer hun med disse symptomene. Synes dette hørtes snodig ut. Noen andre som opplevd noe liknende med sin katt?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2007 #2 Skrevet 13. oktober 2007 Synes dette høres alvorligere ut. Ring veterinæren igjen! Surkling og tung pust er vanligvis alvorlige symptomer.
Gjest beekeeper Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Går det over fort, eller holder hun på sånn lenge? Høres verre ut en skremsel egentlig..
Gjest katteelsker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 hvis hun ikke gir seg med d og er slapp, ikke spiser eller drikker kan d være lungebetennelse.... pusen min hadde d en gang, da pustet hun på den måten du beskriver.... dra til dyrlegen du, bedre å være føre var....
penogskeiv Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Da katten min lå sånn, og vi tok henne med til veterinæren, viste det seg at hun hadde alvorlig nyresvikt. De måtte avlive henne på dagen. Det er det tristeste jeg har vært med på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå