Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om veskene: Chloe paddington og Chloe satchell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paddington er fin den, og har forsåvidt blitt en klassiker. Hadde ikke kjøpt den selv nå, men hadde ikke hatt noe i mot å hatt den da den kom.

Statchel? Det er en fellesbetegnelse på type veske,den du sikter til har nok et navn ved siden av?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns ikke den er direkte stygg, men syns heller ikke den var spesiell interessant. Syns hvertfall ikke den var fin nok til at jeg ville brukt så mye penger på den. Men det er min smak, og du vil sikkert få mange forskjellige svar på dette.

Skrevet

Begge er lekre. Ingen av dem selges i Norge. Prisklasse mellom 10 og 15 000 avhenger litt av hvilken model du velger!

Gjest Elastica
Skrevet
Begge er lekre. Ingen av dem selges i Norge. Prisklasse mellom 10 og 15 000 avhenger litt av hvilken model du velger!

Feil. Paddington selges iallefall i butikken Cinnamoon i Stavanger.

Skrevet

Jeg trodde også de hadde den i en av de butikkene på aker brygge...

Synes vesken er kjempefin, selv om dersom jeg skulle bruke så mye penger på en veske hadde det ikke blitt denne, men en som var litt mer nøytral. Men det er min smak, og sikkert veldig mange andre som synes denne er nøytral nok..

Skrevet (endret)

Begge er lekre? Er bare nevnt Paddington her... "Stachel" er ikke navnet på en bestemt veske!

Se her feks: http://images.google.com/images?q=Chloe%20satchel

Statchel er bare en veskeform. Og de har Chloè vesker på en butikk jeg ikke husker navnet på i Hegdehaugs eller Bogstadveien også.

Endret av Unika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...