Power Skrevet 7. april 2003 #1 Skrevet 7. april 2003 Noen som har kjøpt sko fra Bridalshoes.com? Synes det er så innmari dyre sko på brudesalongene, så jeg vurderer å bestille derfra. Hvordan er størrelsene ift. hva dere normalt bruker?
RoadQueen Skrevet 7. april 2003 #2 Skrevet 7. april 2003 Jeg kjøpte sko fra Bridalshoes. Jeg fant størrelsen via en tabell de har på sidene sine som viser amerikanske mot europeiske størrelser, tok de 1/2 størrelse større enn hva tabellen viste - spent da pakken kom men de passer bortimot perfekt.
Power Skrevet 7. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2003 RoadQueen, hvor mye betalte du i frakt? Finner ingen informasjon om dette på sidene deres.
Rannveig Skrevet 7. april 2003 #4 Skrevet 7. april 2003 Jeg har kjøpt sko på skoringen.De var billige og ikke minst gode. De synes jo ikke så godt allikevel,dessuten blir de vel bare brukt en gang?
Pip Skrevet 7. april 2003 #5 Skrevet 7. april 2003 Har vurdert Bridalshoes selv, men har ikke turt å bestille enda... En ting jeg lurer på er fargen... Skoene der (iallefall de som jeg vil ha) fins bare i hvitt. Men kan farges, står det. Jeg skal ha en kjole som har farge 'ivory'. Den er lys, men altså ikke helt hvit da. Har sett farge som heter 'ivory' på nettet (til å farge sko med), men den ser liksom veldig beige ut... Hvordan kan dette ordnes, da? Lurer dessuten på - hvor viktig er egentlig fargen på skoene? Er det krise om de er litt lysere/mørkere enn kjolen??
RoadQueen Skrevet 7. april 2003 #6 Skrevet 7. april 2003 Jeg har betalt 15 dollar for frakten. Hvis du bestiller pass på at de får med seg "Norway" i adressen. Norway var feilstavet i første utsending og skoene mine har reist verden rundt før de ble returnert til Bridalshoes. Etter å ha etterlyst de pr. telefon og presisert adressen kom de på postkontoret i løpet av 14 dager. Jeg har ikke blitt belastet noe i toll og avgifter. Kjolen min er ivory-farget - skoene hvite - men det er ingen stor og skjærende fargeforskjell samt at kjolen henger over skoene så jeg har valgt å ikke farge skoene
Power Skrevet 8. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2003 Skoringen er sikkert ikke så dumt. Jeg kikket litt på Falkanger nå nylig, men der var utvalget dårlig. Skal sjekke på Skoringen jeg!
Gjest Princess Skrevet 9. april 2003 #8 Skrevet 9. april 2003 ...og for å glede de som ikke visste det: Sko er ikke en tollvare - altså det er tollfritt å kjøpe sko- det samme gjelder smykker, tiara o.l Få det tilsendt som gave - da slipper du 24% moms også Bare et lite tips
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2003 #9 Skrevet 18. april 2003 Hei :D Vet du hvor lang tid det vanligvis tar å få skoene tilsendt? (Hvis de ikke reiser jorden rundt mener jeg Takk for hjelpen
Gjest Tex Skrevet 19. april 2003 #10 Skrevet 19. april 2003 Hadde aldri turt å kjøpe sko på nett. Tenk at du skal danse rundt i dem hele natten. Og så kjipt hvis de ikke passer ordentlig! Vent til litt nærmere 17.mai så kommer det så mye fint i billigbutikkene her hjemme....
RoadQueen Skrevet 19. april 2003 #11 Skrevet 19. april 2003 Skoene mine kom i løpet av 14 - 16 dager da de ble sendt med korrekt og fullstendig adresse.
stardust Skrevet 21. april 2003 #12 Skrevet 21. april 2003 Jeg har bestilt mine sko derfra nå for noen dager siden, og venter i spenning!!!! De så kjempe-fine ut, så det som er spennende blir jo om de passer og hvordan fargen er... Men det som er greit er jo at de har 100% fornøyd-garanti, så da er det jo bare å sende skoene tilbake hvis man ikke er helt fornøyd... Jeg gleder meg ihvertfall til de kommer!!!!
Pip Skrevet 23. april 2003 #13 Skrevet 23. april 2003 Hei - jeg har bestilt sko derfra også, og fått dem, og de er kjempefine!!! Er utrolig fornøyd!!! Eneste jeg fortsatt lurer på er om det gjør noe at de er helt skinnende hvite (de er i sateng, så de glinser nesten hvitt, om dere skjønner) når kjolen min er ivory-farget...?
Pip Skrevet 23. april 2003 #14 Skrevet 23. april 2003 -Glemte å si at jeg bruker str. 37 i sko, bestilte str. 6,5, og de sitter helt perfekt!
Gjest Helenius Skrevet 23. april 2003 #15 Skrevet 23. april 2003 Eneste jeg fortsatt lurer på er om det gjør noe at de er helt skinnende hvite (de er i sateng, så de glinser nesten hvitt, om dere skjønner) når kjolen min er ivory-farget...? Jeg fikk høre i brudesalongen at skoene burde være hakket mørkere enn selve kjolen, ellers ville de stjele for mye oppmerksomhet. Men det er jo ikke så enkelt når de aller fleste skoene er kritthvite og i tillegg glinser litt... På den annen side: Veldig mange kjoler er slik at skoene ikke synes i det hele tatt!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #16 Skrevet 23. april 2003 Jeg kjøpte mine sko på "Skoringen" og ble veldig fornøyd. De var på tilbud + at de ble solgt til halv pris av det, så jeg betalte kr 150,- Fargen var i Ivory og passet perfekt til kjolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå